Home / Administratie / Luduș: S-a aprobat o nouă comisie de lucru!

Luduș: S-a aprobat o nouă comisie de lucru!

Unul dintre cele mai importante instrumente de lucru al unei administrații publice locale este Comisia de evaluare pentru concesionarea bunurilor proprietate publică. În anul 2009 prin Hotărârea Consiliului local Luduș nr. 143 din 18 iunie a fost aprobată componența Comisiei de evaluare pentru concesionarea bunurilor proprietate publică. De-a lungul timpului, componența nominală a comisiei a suferit mai multe modificări datorită rezultatelor alegerilor locale. Ultima modificare s-a produs ca urmare a rezultatelor obținute de partidele politice la scrutinul din această toamnă. În Referatul de aprobare, primarul Cristian Moldovan precizează că: „Raportat la dispozițiile articolului 317 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, în situația în care concedentul este unitatea administrativ-teritorială președintele și secretaurul comisiei sunt numiți de concedent dintre reprezentanții acestuia, iar membrii comisiei de evaluare sunt reprezentanți ai consiliilor locale și ai structurilor teritoriale ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală”.

Pentru activitatea din perioada următoare, Consiliul Local Luduș a aprobat următoarea componență a comisiei de evaluare pentru concesionarea bunurilor proprietate publică: membri titulari: președinte Kis Istvan – viceprimarul orașului Luduș; secretar Anca Năsăudean – șef al Serviciului IADP din cadrul Primăriei orașului Luduș; membri: Corneliu Ciucă și Szekely Zoltan – consilieri locali; membru – un reprezentant al Direcției Generale a Finanțelor Publice Mureș, numit de către acesta prin adresă; membri supleanți: președinte – Marius Dudilă, administratorul public al orașului Luduș; secretar – Gabriela Fleșar, inspector la Serviciul IADP din cadrul Primăriei orașului Luduș; membri: Carmen Petac și Daniel Totu, consilieri locali; membru – un reprezentat al Direcției Generale a Finanțelor Publice Mureș, numit de către aceasta prin adresă.

Comisia este numită pentru o perioadă nedeterminată, iar atribuțiile acesteia sunt cele prevăzute la articolul 317 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 prin Codul adminsitrativ.

Ioan A. BORGOVAN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Conducerea Comunei Hodac în formula completă. Ioan Feier ales viceprimar

Căminul Cultural din localitatea Hodac a găzduit marți, 12 ianuarie, ședința ordinară a Consiliului Local …