Rectificare de buget la Primăria Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 159 Vizualizări

Rectificare de buget la Primăria Luduș

În conformitate cu prevederile articolului 136, alineatul 8 din Codul administrativ aprobat prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, primarul orașului Luduș, Cristian Moldovan, a propus Consiliului Local să aprobe Proiectul de hotărâre privind rectificarea bugetului local. „Rectificarea bugetului este necesară, oportună și legală și se impune pentru buna funcționare a activității instituției cu toate activitățile de subordonare locală”, a precizat primarul orașului.

Maria Suciu, Șef Birou „BFCRU”  a prezentat aleșilor locali solicitările făcute de: Șeful Serviciului „SVSU” pentru alocarea sumei de 7.000 lei pentru achiziționarea și montarea unei centrale termice la sediul SVSU, întrucât centrala termică actuală nu mai poate fi folosită pentru încălzire și apă caldă curentă; Administratorul public al orașului Marius Dudilă care a analizat lista obiectivelor de investiții pentru anul 2022 a constatat că boilerele de preparare a apei calde de la scările A și B din Blocul ANL nr. 1 s-au spart și trebuie înlocuite. Pentru aceasta solicită suma de 20.000 lei; Anca Năsăudean de la Serviciul „IADP” solicită suma de 25.000 lei pentru servicii de actualizare a Strategiei de Dezvoltare Urbană care a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 179/2020; Cornel Luca, șeful Serviciului „Piețe, Sală de sport, Bazin de înot, Stadion”, solicită suma de 10.000 lei pentru remedierea urgentă a defecțiunilor constatate de controlul PSI la Stadionul orașului.

Având în vedere că în acest an Stadionul ”Mureșul” găzduiește o serie de activități prilejuite de Centenarul ACS Mureșul Luduș, este necesară efectuarea unor lucrări de reparații și de întreținere cum ar fi zugrăveli, construcția unei porți, înlocuirea unor elemente de lemn la tribună, vopsitorii, repararea acoperișului. O parte din aceste lucrări se vor executa cu salariații Serviciului „DITZV” din Primărie, dar și în aceste condiții este necesară alocarea sumei de 8.000 lei pentru materiale.

Toate solicitările făcute au fost aprobate de aleșii locali.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE