Rectificare de buget la Luduș
12 ianuarie 2023În ședința Consiliului Local Luduș din 20 decembrie 2022, aleșii locali au aprobat un proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local prin diminuarea cu suma de 101.000 de lei a fondului de rezervă bugetară și prin majorarea veniturilor și cheltuielilor, precum și a virărilor de credite bugetare conform raportului de specialitate al biroului Buget, Finanțe, Contabilitate și Resurse Umane nr. 45588 din 14 decembrie 2022.
În aceeași ședință a Consiliului Local, consilierii au aprobat: veniturile bugetului local în sumă de 84.770.000 de lei, din care, secțiunea de Funcționare 35.544.000 de lei și secțiunea de Dezvoltare 49.226.000 de lei; cheltuielile bugetului local în sumă de 84.848.000 de lei, din care, secțiunea de Funcționare 35.544.000 de lei și secțiunea de Dezvoltare 49.304.000 de lei; deficitul bugetar de 7.8000 de lei (secțiunea de Dezvoltare) este acoperit din excedentul anilor precedenți; rectificarea bugetului instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii urmare a majorării veniturilor și cheltuielilor și virărilor de credite bugetare între alineate, în bugetul Școlii Gimnaziale nr. 1, Școlii Gimnaziale „Ion Vlăduțiu” și a Spitalului Orășenesc „Dr. Valer Russu”; veniturile bugetului instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii sunt în sumă de 57.377.000 de lei, din care, secțiunea de Funcționare 47.376.000 de lei și secțiunea de Dezvoltare 10.001.000 de lei; Cheltuielile bugetului instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii sunt în sumă de 61.801.000 de lei, din care, secțiunea de Funcționare 49.393.000 de lei și secțiunea de Dezvoltare 12.408.000 de lei. Deficitul bugetar de 4.424.000 de lei (secțiunea de Funcționare 2.017.000 de lei și secțiunea de Dezvoltare 2.407.000 de lei) este acoperit din excedentul anilor precedenți.
În ședința Consiliului Local din 20 decembrie 2022, proiectul de hotărâre a fost inițiat cu avizul comisiei de specialitate „Buget, Finanțe, Contabilitate și Fonduri Europene” cu respectarea prevederilor articolului 19 și articolul 45 din Legea nr. 273/2006, privind finanțele publice și articolul 7, alineatul 13, din Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, precum și articolul 129, articolul 136 și articolul 139 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ.
Ioan A. BORGOVAN
Lasă un comentariu