Posturi vacante la Administrativ Serv Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 198 Vizualizări

Posturi vacante la Administrativ Serv Luduș

Printr-o adresă trimisă Primăriei Orașului Luduș, președintele consiliului de administrație al societății Administrativ Serv Luduș SRL Liviu Popa a solicitat aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2023, precum și aprobarea modificării organigramei și a statului de funcții ale societății.

În Referatul de aprobare privind legalitatea solicitărilor făcute, primarul Cristian Moldovan a precizat că cele două documente „au fost întocmite cu respectarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 26/2013, privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unitățile administrativ-teritoriale sunt acționari unici ori majoritari, sau dețin direct ori indirect o participare majoritară, cu modificările și completările ulterioare. Potrivit articolului 4 din actul normativ, bugetele de venituri și cheltuieli ale operatorilor economici se aprobă prin hotărâre a Consiliului Local”.

Având și Referatele de specialitate ale administratorului public al orașului Marius Dudilă, Legislativul local a aprobat cele două documente.

Veniturile totale ale societății pe anul 2023 au fost estimate la valoarea de 3.300.000 de lei și provin din activitatea de transport public local de persoane și din activitatea de salubritate. La capitolul „Cheltuieli”, este prevăzută suma de 3.141.000 de lei, din care cheltuielile din exploatare sunt 3.111.000 de lei. Din această sumă, 1.767.000 de lei reprezintă cheltuielile de personal; 1.052.000 de lei sunt cheltuielile cu bunuri și servicii; 30.000 de lei sunt taxele și impozitele și 262.000 de lei sunt cheltuielile de exploatare (amortizarea celor șase autobuze, o autospecială de măturat carosabilul, două autospeciale de măturat străzile și aleile pietonale, precum și sistemul de monitorizare a autobuzelor).

Pentru anul 2023, în baza veniturilor și cheltuielilor previzionate a rezultat un profit din exploatare de 159.000 de lei. Profitul contabil rămas după deducerea impozitului pe profit este în sumă de 126.000 de lei, acesta urmând să fie repartizat după cum urmează: 63.000 de lei dividende cuvenite acționarului unic și 63.000 de lei profit nerepartizat care constituie o sursă proprie de finanțare conform Ordonanței de Urgență a Guvernului 61/2001.

Posturi vacante în organigramă

În ședința Consiliului Local Luduș, consilierii au aprobat și statul de funcții și organigrama prezentată de Liviu Popa, președintele Consiliului de administrație. Totalul personalului este de 34 de angajați, din care trei sunt posturi de conducere și 31 de execuție. Conducerea societății este asigurată de un director economic, un șef de serviciu, alături de care este în funcție un conducător a activității de transport, cel care coordonează activitatea celor șapte șoferi de autobuz și doi mecanici auto din Serviciul de transport persoane. Schema Societății este completată cu trei șoferi de autospeciale și zece muncitori de la salubritate. În momentul de față, schema nu este completă.

Conform rezultatelor financiare din întreaga activitate, societatea Administrativ Serv Luduș SRL având ca asociat unic Orașul Luduș, prin Consiliul Local, a prevăzut suma de 50.000 de lei pentru investiții, sumă reprezentată din surse proprii și credite bancare. În cadrul acestei investiții este propusă achiziționarea unei autospeciale de măturat carosabil, în valoare de 350.000 de lei. Cele două proiecte de hotărâre propuse Legislativului local au fost aprobate.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE