Prima ședință ordinară din 2019 pentru Consiliul Local  Ibănești Administratie
  • alin.zaharie
  • 0 comentarii
  • 206 Vizualizări

Prima ședință ordinară din 2019 pentru Consiliul Local Ibănești

Consiliul Local al comunei Ibănești s-a întrunit luni, 28 ianuarie, în cadrul primei ședințe ordinare pe anul 2019. Consilierii locali au avut pe ordinea de zi 8 proiecte de hotărâre și punctul Diverse. Printre proiectele aprobate de consilieri se numără cel privind execuția bugetului local și a bugetului de venituri proprii al Comunei Ibănești, pe trimestrul IV al anului 2018, aprobarea reţelei şcolare a unităţilor de învăţământ din Comuna Ibăneşti pentru anul şcolar 2019-2020, și  aprobarea planului de acţiuni si lucrări de interes local ce vor fi efectuate în anul 2019 de către persoanele apte de muncă,  beneficiare de ajutor social potrivit Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat.

Au primit votul consilierilor proiectele privind aprobarea emiterii acordului de utilizare a domeniului public pentru ,,Branșament electric trifazat subteran”, aprobarea numărului posturilor de asistent personal al persoanei cu handicap pentru anul 2019, și cel privind stabilirea domeniilor serviciilor publice şi locul în care contravenienţii persoane fizice, vor presta activităţi în folosul comunităţii.

Consilierii au modificat Anexa nr.1 a HCL nr.85 din 9 octombrie 2018 privind exprimarea acordului pentru trecerea cu titlu gratuit a unui procent din drumul Auto Forestier Fătăciunița și  a terenurilor aferente acestuia din domeniul public al statului și din administrarea Regiei Naționale a Pădurilor –ROMSILVA, în domeniul public al comunei Ibănești și în administrarea Consiliului Local al comunei Ibănești, județul Mureș.

La punctul Diverse, a fost prezentată adresa Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș cu privire la reluarea demersurilor pentru organizarea Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al Comunei Ibănești, și procesul verbal efectuat în teren de către Comisia de verificare a îndeplinirii obligațiilor ce revin chiriașului pășunilor comunale, conform contractului cadrul de închiriere nr.5.163/12.05.2016 și a caietului de sarcini.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE