Exemplu pentru Asociația Visit Mureș: Oradea, promovată cu 1,4 milioane de lei ca destinație de city break Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 238 Vizualizări

Exemplu pentru Asociația Visit Mureș: Oradea, promovată cu 1,4 milioane de lei ca destinație de city break

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune a demarat, la începutul lunii ianuarie 2021, o licitație estimată la valoarea de 1.440.000 de lei pentru achiziționarea unor servicii de informare și publicitate pentru ”Promovarea destinației Oradea ca destinație de city break printr-o campanie de promovare online și offline”, informează www.licitatiapublica.ro.

Stimul pentru industria ospitalității din Oradea

Potrivit sursei citate, termenul limită pentru depunerea ofertelor este 1 februarie 2021, iar obiectivul general al procedurii de achiziție publică este de ”a reduce impactul negativ al pandemiei de COVID-19 la nivelul industriei ospitalității din Oradea și stimularea creșterii fluxurilor turistice străine, prin promovarea în scop turistic a destinației Oradea, a evenimentelor organizate în Oradea prin Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (Visit Oradea), promovarea platformei online www.visitoradea.com, precum și paginile /conturile deținute și administrate de Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (Visit Oradea).”

Zboruri internaționale, promovate

Totodată, reprezentanții Asociației pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune au subliniat importanța promovării unor zboruri internaționale de pe Aeroportul Oradea prin campanii de marketing offline și mai ales online.

”În calitate de autoritate administrativă autonomă, Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) are rolul de a promova destinația turistică Oradea cu scopul de a crește numărul de turiști și pilonul turistic de dezvoltare a orașului. APTOR are drept scop crearea și dezvoltarea turismului local prin campanii de promovare, realizarea de produse turistice și organizarea de evenimente care stimulează fluxurile turistice spre destinație. Prezenta procedură de achiziție publică este demarată în contextul necesității reluării fluxurilor turistice, grav afectate de pandemia de COVID-19. Având în vedere decizia CE C(2020) 5221 prin care este aprobat ajutorul de stat ”SA.57817 (2020/N) – România – COVID-19 – Oradea airport support scheme to airlines”, ajutor de stat acordat companiilor aeriene care reiau zborurile internaționale de pe aeroportul din Oradea și pentru creșterea fluxurilor turistice. În consecință considerăm că este necesară realizarea unei campanii de marketing online și offline pentru creșterea fluxurilor turistice în Oradea. Odată cu anunțul oficial de reintroducere, din luna februarie 2021, a patru noi destinații internaționale de pe aeroportul din Oradea: Bergamo, Bologna, Londra și Düsseldorf și având în vedere rezultatele demersurilor similare, prezentate mai sus, este imperios necesară demararea unei campanii de promovare a destinației turistice în rândul potențialilor turiști din cele patru destinații sursă amintite mai sus, online și offline. Cel mai eficient canal de comunicare și cu rata cea mai mare de conversie o reprezintă platformele online. Accesibilitatea aeriană, în contextul infrastructurii naționale este cel mai eficient mijloc de atragere a capitalului străin din afara țării. Pentru a dezvolta și susține accesibilitatea aeriană a orașului Oradea și a județului Bihor este necesară promovarea zborurilor internaționale de pe aeroportul din Oradea printr-o campanie concertată de marketing online în orașele sursă”, se menționează pe pagina web www.licitatiapublica.ro.

Exemplu pentru Asociația Visit Mureș

Demersul Asociației pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune ar putea constitui un exemplu de urmat pentru Asociația Visit Mureș, organizație nonguvernamentală înființată în anul 2017 de către Consiliul Județean Mureș, Serviciul Public Județean Salvamont-Salvaspeo Mureș și Muzeul Județean Mureș, care are ca scop principal evidențierea diverselor caracteristici ale județului, regiunilor sale din punct de vedere turistic pe piețele interne și externe.

Mai mult decât atât, în ședința Consiliului Județean Mureș din data de 22 decembrie 2020, aleșii județeni au aprobat solicitarea unui ajutor de stat în valoare de 800.000 de euro (aproximativ 4 milioane de lei) similar celui obținut de Aeroportul Oradea, pentru susținerea activității Aeroportului Internațional ”Transilvania” Târgu Mureș, în contextul pandemiei de COVID-19.

Alex TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE