Direcţia Sanitar Veterinară se mută în casă nouă Politic
  • admin
  • 0 comentarii
  • 62 Vizualizări

Direcţia Sanitar Veterinară se mută în casă nouă

7_16.jpg
Începute în 2009, lucrările la investiţia privind extinderea şi modernizarea sediului DSVSA Mureş au fost finalizate, lucrarea fiind preluată de două săptămâni de la constructor, astfel că în următoarele zile va începe mutarea în casă nouă, urmată de o inaugurare oficială în cursul lunii februarie. „Odată finalizată mutarea, ne gândim să facem o inaugurare oficială a noului sediu, cu invitarea oficialităţilor, să le arătăm practic noua noastră casă unde vom avea cu totul alte condiţii. În momentul de faţă avem birouri cu cinci funcţionari, într-un spaţiu destul de mic, la care se mai adaugă persoanele care vin după tot felul de adeverinţe şi spaţiul actual, construit în anii 70, nu mai este adecvat pentru activitatea noastră”, a declarat Lucian Goga, director executiv adjunct al DSVSA Mureş.

Clădire la standarde moderne

Valoarea investiţiei este de 59 de miliarde de lei vechi, care a stagnat în diferite perioade datorită lipsei finanţării, activitatea desfăşurându-se în în aşa măsură încât agentul economic să nu sufere. Lucrările au fost finalizate, a fost achitată integral, fără niciun fel de datorii faţă de firma constructoare. Noua clădire este foarte bine gândită, întreg personalul, toate serviciile, toate compartimentele îşi au locul lor. Personalul va dispune de spaţiu adecvat, pe lângă faptul că este estetică este şi funcţională. Va fi o sală de conferinţe, necesară pentru instruiri, dezbateri profesionale, prevăzută cu toată aparatura necesară. Clădirea este una la standarde moderne pentru desfăşurarea activităţii în cele mai bune condiţii. „Mulţumesc personalului pentru înţelegerea de care a dat dovadă. Când lucrezi într-un spaţiu corespunzător, atât ca mărime, cât şi estetic şi cu toate utilităţile, vii cu drag la muncă. Asta nu înseamnă că până acum nu am venit cu drag, nu ne-am plâns, am înţeles că totul cere sacrificii, că a fost o perioadă de criză. Totuşi am avut o mare realizare, ca într-un an de criză să finalizăm o investiţie, zic că este un lucru foarte bun. Lucrările au început în 2009 şi trebuiau finalizate în cursul aceluiaşi an. Am întârziat lucrările un an, nu căutăm vinovaţii, deoarece a fost această perioadă de criză. Am uitat totul şi aşteptăm cu nerăbdare să ne mutăm în noul sediu”, a precizat Goga.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE