Home / Administratie / Implementarea unor măsuri de simplificare a serviciilor pentru cetățeni la nivelul Consiliului Județean Mureș

Implementarea unor măsuri de simplificare a serviciilor pentru cetățeni la nivelul Consiliului Județean Mureș

Distribuie

Comunicat de presă

Data: 08.08.2019

Implementarea unor măsuri de simplificare a serviciilor pentru cetățeni la nivelul Consiliului Județean Mureș

Consiliul Județean Mureș, a obținut finanțare în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă în vedere implementării la nivelul instituției a unor măsuri ce au drept scop simplificarea serviciilor pentru cetățeni.
Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacității Consiliului Județean Mureș de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice oferite prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Simplificarea procesului de solicitare/obținere a unor documente în relația cu cetățenii prin îmbunătățirea procedurilor si a infrastructurii IT din perspectiva back-office.
2. Punerea la dispoziția cetățenilor a unui nou canal de comunicație informațională.
3. Simplificarea procedurilor/fluxurilor interne în ceea ce privește managementul documentelor și eficientizarea activității interne, din perspectiva back office prin implementarea unui sistem informatic de gestiune specific activității Consiliului Județean.
4. Elaborarea unui instrument intern de management și evaluare a performanței cu privire la serviciile livrate.
5. Elaborarea unui instrument extra net pentru confirmare a veridicității actelor emise de instituție.
6. Crearea unei baze de date electronice pin retrodigitalizarea unei părți din arhiva fizică a instituției în vederea eficientizării procesului de soluționare a solicitărilor primite din partea cetățenilor

Rezultatele așteptate vizează îmbunătățirea activității interne (din perspectiva back office) prin implementarea unor măsuri și soluții informatice care să simplifice procedura de solicitare/obținere a unor documente pentru cetățeni si fluxul de gestiune a documentelor gestionate de Consiliul Județean Mureș precum și retrodigitalizarea documentelor din arhiva instituției care răspund sau sunt în legătură cu solicitările primite din partea cetățenilor.
Valoarea totală a proiectului : 3.019.529,80 lei, din care:
 asistenţă financiară nerambursabilă: 2.937.681,12 lei (98%) -85% FSE, 13% – bugetul de stat;
 contribuţia beneficiarului: 59.952,68 lei (2%),
 cheltuieli neeligibile: 21.896,00 lei
Durata proiectului: 30 luni.

(Comunicat de presă)


De asemenea, verificati

Reţeaua de screening a Spitalului Orăşenesc Luduş a devenit funcţională

Distribuie Femeile din grupul ţintă din Sighişoara şi împrejurimi sunt invitate să se programeze la …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.