La Luduș, ședință de Consiliu Local în vremea coronavirusului Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1228 Vizualizări

La Luduș, ședință de Consiliu Local în vremea coronavirusului

Ședința ordinară a Consiliului Local Luduș a fost convocată de primarul Cristian Moldovan în condițiile impuse de Ordonanțele Militare care reglementează activitățile instituțiilor și mișcarea persoanelor în vremea pandemiei. Ședința s-a desfășurat în sala mare a Casei de Cultură „Pompeiu Hărășteanu” cu respectarea distanței legale dintre consilieri.

Pentru această ședință, secretara Legislativului local, Mariana Tac, a înscris la ordinea de zi un număr de 40 de proiecte de hotărâre, un număr record pentru orașul Luduș. După aprobarea procesului verbal întocmit la ședința ordinară a Consiliului local din data de 25 februarie 2020 au fost discutate: cinci proiecte de hotărâre privind prelungirea închirierii unor locuințe; 22 proiecte de hotărâre privind prelungirea unor contracte de concesiune; un proiect de hotărâre pentru repartizarea unei locuințe; două proiecte de hotărâre pentru vânzare unor locuințe; aprobarea procedurii de publicare a listei debitorilor persoane juridice care înregistrează obligații fiscale restante la bugetul local; aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2020 și a bilanțului contabil pe anul 2019 al societății Administrativ Serv Luduș SRL; Rezilierea contractului de închiriere nr. 186/2016 încheiat între Primăria orașului Luduș și Partidul Alianța Liberalilor și Democraților – ALDE; Regulamentul de acreditare a reprezentanților mass-media pe lângă Primăria și Consiliul local al orașului Luduș; Neasumarea responsabilității organizării și derulării la nivel local a procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor – cadru de prestare a serviciilor pentru derularea măsurilor educative aferente programului, pentru anul școlar 2020-2021; Însușirea și aprobarea procesului verbal de negociere a  prețului pentru achiziționarea de la numitul Hodman Gheorghe a unui imobil în suprafață de 227 de metri pătrați, pentru amenajarea unui spațiu de agrement destinat utilizării publice; Rectificarea bugetului local; Modificarea organigramei și a statului de funcții ale Primăriei orașului Luduș.

Ședința s-a desfășurat în mod operativ, doar la punctul „Diverse” au fost mai multe discuții.

Amănunte despre desfășurarea acestei ședințe vom relata în zilele următoare.

Ioan A. BORGOVAN

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE