Ajutor pentru încălzire pe perioada iernii Social
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1174 Vizualizări

Ajutor pentru încălzire pe perioada iernii

Direcția de Asistență Socială (DAS) Târgu Mureș a anunțat pe pagina oficială de Facebook a instituției că miercuri, 1 noiembrie, va începe sesiunea de preluare a documentației privind acordarea ajutorului de încălzire a locuinței/ suplimentul pentru energie. Ajutorul pentru încălzire va fi acordat pentru perioada 1 noiembrie 2023- 31 martie 2024, în timp ce suplimentul pentru energie va fi acordat pe tot parcursul anului.

Categoriile de beneficiari pentru aceste ajutoare sunt: familiile cu venit mediu lunar de până la 1.386 lei/persoană și persoanele singure cu venit net mediu lunar de până la 2.053 lei. Cererile și documentele justificative pentru acordarea acestor ajutoare se depun la Centrul Cultural „Mihai Eminescu” (Casa Tineretului) din Târgu Mureș, str. Nicolae Grigorescu, nr 19, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-15:00. Acestea pot fi transmise și la următoarea adresă de e-mail: registratura.das@tirgumures.ro. Acestea se pot depune până la data de 20.11.2023.

Acte necesare:

  • Cerere tipizată, însoțită de declarația pe propria răspundere privind componența familiei și veniturile acesteia;
  • Actele doveditoare privind componența familiei (B.I., C.I., C.I.P., certificatele de naștere ale copiilor, certificatul de căsătorie, permisul de ședere sau pașaportul) – copie xerox;
  • Actele doveditoare privind veniturile realizate de membrii familiei aferente lunii anterioare depunerii cererii (adeverință de salariu și alte drepturi salariale, indemnizații, stimulente, cupon de pensie, talon de plată a ajutorului de șomaj, decizia de impunere pe ultimul trimestru de la Administrația Finanțelor Publice Mureș, alte acte doveditoare pentru sursele de venituri, după caz);
  • Copie de pe contractul de vânzare/de închiriere/extras CF pentru locuință (în cazul contractului de închiriere, se prezintă dovada înregistrării la ANAF);
  • Adeverință de la Asociația de proprietari/chiriași, din care reiese numărul persoanelor înscrise în cartea de imobil și luate în calcul la stabilirea cheltuielilor de întreținere a locuinței;
  • Adeverință de la Serviciul Fond Funciar și Registru Agricol al Primăriei Municipiului Târgu Mureș privind terenurile și animalele aflate în proprietate (se obține cu sprijinul DAS Târgu Mureș);
  • Adeverință de la Direcția Fiscală Locală Târgu Mureș – Serviciul Impozite și Taxe, privind clădirile și mijloacele de transport aflate în proprietate (se obține cu sprijinul DAS Târgu Mureș);
  • Copie de pe ultima factură de gaz;
  • Copie de pe ultima factură de energie electrică;
  • Copie după talonul mașinii;
  • Extras de cont bancar sau declarație pe propria răspundere privind economiile în bani mai mari de 3000 lei;
  • Alte acte, după caz.

M.R.

Sursă foto: Ziarul din Muscel

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari





Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE