Noi facilități online la Primăria Târgu Mureș
4 februarie 2021Reprezentanții Primăriei municipiului Târgu Mureș au transmis că Direcția impozite și taxe locale Târgu Mureș pune la dispoziția contribuabililor serviciile online, care au fost dezvoltate în scopul eficientizării procesului de soluționare a solicitărilor cetățenilor și pentru evitarea deplasărilor la ghișeele instituției.
Așadar, începând cu data de 2 februarie, contribuabilii au posibilitatea de a obține certificatul de atestare fiscală online pentru orice scop, inclusiv pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra bunurilor mobile și/sau imobile.
Certificatul se poate obține la adresa www.tirgumures.ro, iar pentru accesarea platformei se va depune online o cerere – acord, în urma căreia se va obține un cont propriu, unde se va introduce un cod de utilizator și o parolă.
De menționat este că certificatele de atestare fiscală se vor elibera online numai dacă proprietarul bunului are achitate la zi toate obligațiile de plată datorate către bugetul local al municipiului Târgu Mureș.
Cererile pentru eliberarea certificatelor vor fi înregistrate în sistem, certificatul urmând a fi emis pe loc, fără a se datora taxa de urgență. Acestea vor fi semnate electronic și vor produce aceleași efecte ca și actul în formă fizică.
Andreea ȚIȚIU
Lasă un comentariu