Info Kiosk la Primăria Luduş
18 ianuarie 2011În cadrul Programului Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”, primăria oraşului Luduş a lansat, în iunie 2010, proiectul „Îmbunătăţirea calităţii şi a timpului de furnizare a serviciilor de către Primăria oraşului Luduş, prin implementarea informatică a ghişeului unic cu registratură electronică şi gestiune documente”. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European, valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 240.000 lei, din care: 235.200 lei valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European şi 4.800 lei cofinanţarea eligibilă a beneficiarului.
Prin acest proiect, în holul primăriei s-a instalat, în luna decembrie a anului trecut, un Info Kiosk, un sistem complet (hardware şi software integrat de CMS – Content Management System) care permite accesarea rapidă de către cetăţeni a informaţiilor provenite din surse multiple de date. Modulul Info Kiosk are un design simplu, modern şi este uşor de manevrat (ecran touchscreen), unul din obiectivele instalării acestuia, fiind reducerea aglomeraţiei în faţa ghişeului de informaţii din administraţie şi informarea rapidă a cetăţenilor. Tot prin intermediul lui, cetăţenii oraşului vor putea accesa site-ul primăriei pentru a urmări anunţurile şi noutăţile de interes general, programul de audienţe, orarul de lucru cu publicul etc. precum şi situaţia cererilor şi petiţiilor depuse la primărie. În curând, va fi posibilă şi accesarea situaţiei taxelor şi impozitelor online, cu ajutorul unui nume de utilizator şi parolă.
Lasă un comentariu