Cine vrea publicitate pe 118 stâlpi? Politic
  • admin
  • 0 comentarii
  • 45 Vizualizări

Cine vrea publicitate pe 118 stâlpi?

15-3_06.jpg
Consiliul Local Târgu-Mureş a amânat aprobarea organizării unei licitaţii noi pentru exploatarea spaţiilor publicitare de pe stâlpii ce indică şi străzile din oraş. Decizia ar putea fi luată luna viitoare. 118 stâlpi ar aduce 203.904 lei anual pentru municipalitate. Consiliul Local a amânat în ultima şedinţă organizarea unei licitaţii publice pentru refacerea, înlocuirea, respectiv exploatarea stâlpilor stradali, prevăzuţi cu panouri publicitare şi indicatori stradali şi aprobarea închirierii pe o perioadă de 4 ani cu posibilităţi de prelungire a acestor spaţii publicitare.

Câţi bani fac?

“Sunt nişte probleme acolo în secţiunea calcularea taxelor”, a susţinut consilierul Benedek Istvan, cel care a propus amânarea, iar colegii săi au fost de acord. Proiectul includea următoarea formulă de calcul: suprafaţa panou publicitar 0,6 x 0,8 = 0,48 mp x 5lei/mp/zi taxă afişaj = 2,4 lei/zi x 2 feţe = 4,8 lei/zi/panou. Pentru 30 zile x 4,8 lei/zi/panou a fost stabilită o sumă de 144 lei/panou/lună, respectiv 1.728 lei/panou/an. Astfel, toate cele 118 panouri, ar aduce 203.904 lei anual (mai puţin de 50.000 euro – n.r.). Însă, până acum un panou aducea doar 33,36 lei anual.

Contract reziliat

Argumentarea proiectului de hotărâre privind asocierea municipiului Târgu-Mureş cu o societate de publicitate, în vederea exploatării şi întreţinerii stâlpilor stradali prevăzuţi cu panouri publicitare şi indicatori stradali, invocă un buget local insuficient faţă de multitudinea problemelor cu care se confruntă administraţia locală şi necesitatea găsirii unor soluţii pentru atragerea de noi venituri la bugetul local. municipiul Târgu-Mureş a deţinut un contract de asociere încheiat în baza HCL nr.151/21.06.2001 şi 181/30.08.2001 cu SC Blue Star Design SRL din localitatea Arad, care presupunea amplasarea unor stâlpi stradali prevăzuţi cu indicatori stradali si panouri publicitare, în vederea exploatării publicitare şi virarea unui procent stabilit prin contract către bugetul local, dar acest contract a fost reziliat conform adresei nr. 1582 din 3.08.2010, ca urmare a nerespectării obligaţiilor contractuale de către firma respectivă.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE