Lenjeria intimă cu inscripţionări Monden
  • admin
  • 0 comentarii
  • 81 Vizualizări

Lenjeria intimă cu inscripţionări

Până ieri tricourile cu inscripţionări ciudate sau amuzante făceau ravagii, fiind un adevărat lipici la public acestea se vindeau ca pâinea caldă. Era metoda perfectă de a atrage priviri şi, de ce nu, de a intra în vorbă sau chiar a agăţa. Firmele de publicitate şi producătorii de haine scoteau bani grei din vânzarea unor produse vestimentare cu imprimeuri. Pentru tricouri afacerea era ceva mai profitabilă: dintr-unul foarte ieftin achiziţionat la 60-70.000, din material mai puţin rezistent, se realiza un tricou de toată mândria. Cu o imaginaţie bogată şi cu două mâini dibace, angajaţii firmelor de publicitate trasformau un tricou banal şi nesemnificativ într-unul original, care mai apoi era comercializat cu sume mult mai mari. Se pare că această metodă de a face bani a ţinut, dar nu suficient pentru ei. Ca orice obiect vestimentar şi tricourile cu sloganuri sau inscripţionări nu mai sunt în fashon.
Pentru a scoate bani, atât producătorii cât şi comercianţii de obiecte vestimentare au găsit o nouă soluţie rapidă de a face bani: chiloţii "funny". Azi lenjeria intimă nu mai este suficient să fie comodă sau sexy ci şi amuzantă.
Magazinele cu specific din Târgu Mureş au fost invadate de chiloţeii amuzanţi "100% sexy". După cum scrie pe ei, chiloţii vă vor da un aer deosebit de senzual, evident, după ce hainele au fost înlăturate şi trupul a rămas "acoperit" doar cu perechea de chiloţei minusculi. Ideea bună de a găsi cliente în rândul fetelor frustrate şi neîncrezătoare în forţele proprii.
Chiloţii cu numărul doi: "obligatoriu înainte!", ideali pentru fetele care sunt prea concentrate pentru a da indicaţii iubitului mai puţin experimentat.
Numărul trei: "rezervaţie naturală" creaţi special pentru domnişoarele care probabil, nu se mai gândesc la lamă sau epilare inghinală.
Pentru producătorii chiloţeilor inscripţionaţi "Azi nu dau autografe" nu avem decât o întrebare: Cine adresează mesajul?
"Sunt cumpăraţi de tinere care poate vor să îi poarte sau să îi ofere cadou" a precizat vânzătoarea. E scuza sau acoperirea perfectă pentru tinerele care se jenează când cumpără o pereche de chiloţei cu mesaj.
Pentru a avea o mai mare priză la public această lenjerie de corp se găseşte în culori puternice cum ar fi roz ciclamen sau verde fosforescent. Preţul chiloţeilor diferă în funcţie de magazin, putând fi găsiţi cu sume cuprinse între 25 şi 40.000 lei.
Aşadar, pentru a avea succes după ce i-aţi cumpărat nu vă rămâne decât să îi şi expuneţi.

Liana TODORAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE