Forta publicitatii, superioara crizei economice Editorial
  • admin
  • 0 comentarii
  • 35 Vizualizări

Forta publicitatii, superioara crizei economice

silviu.jpgPublicitatea devine din ce în ce mai subtila, ceea ce îi garanteaza succesul. Am sesizat acest aspect si conversând cu diferiti prieteni am constatat ca vechea perceptie conform careia publicitatea e un mijloc de a agasa cititorii, se estompeaza.
Îti propun stimate cititor, un exercitiu: de câte ori te-ai trezit discutând cu alti oameni o reclama sau alta, citând o fraza preluata dintr-o reclama sau auzind una preluata din acelasi mediu? Întrebarea a fost desigur retorica deoarece raspunsul este unul si evident. Publicitatea s-a infiltrat în viata noastra si foarte adesea o percepem ca pe o forma de divertisment. Spun asta pornind din nou de la un fapt si anume acela ca nu cautam rapid telecomanda atunci cand programul TV urmarit este întrerupt pentru promo-uri, iar atunci când regasim machete sau afise publicitare în presa scrisa ori pe strada, acestea reusesc cu mare succes sa ne obtina nu doar atentia, ci chiar un zâmbet.
Industria publicitara este una dintre cele mai prospere si a devenit astfel pe fondul unei piete concurentiale prin excelenta, pe care succesul depinde în mare masura de raportarea la public, la informarea acestuia cu privire la propria entitate si la perceptia de care te bucuri în mintea indivizilor. Aici am extrapolat conceptul pâna la nivelul relatiilor publice si al marketingului. Specificul cultural al românilor este extrem de sensibil la starea de bine indusa de un bun sau un brand achizitionat, iar un studiu referitor la factorii constituenti ai acestei stari de fapt ar fi în opinia mea extrem de interesant.
Anul 2009 se anunta însa unul dificil si pentru acest domeniu din cauza crizei financiare, dar ca practician în aceasta bransa, apreciez în mod deosebit conceptiile managerilor care îsi dau seama ca un efort suplimentar pe acest segment de piata atrage atentia asupra succesului cu care ei reusesc sa faca fata situatiei, iar opinia mea este ca odata ce criza va trece, vor trece si cei care nu au avut resursele necesare pentru a-i rezista si cei care vor ramâne vor fi cei care au înteles întotdeauna beneficiile publicitatii. Pornind de la aceasta premisa, comunicarea si publicitatea se vor relansa si mai accelerat decât înainte, având în spate contextul unei clase manageriale care îi înteleg mult mai bine valentele si capacitatile.
În concluzie, în conditii ideale, chiar daca usor idealizate, domeniul publicitatii nu ar trebui sa aiba prea mult de suferit în aceasta perioada, nici chiar pe fondul crizei financiare.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE