Cuplu de pensionari din Mureș înșelat prin ”metoda premiului”? Slider
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 5346 Vizualizări

Cuplu de pensionari din Mureș înșelat prin ”metoda premiului”?

O familie de pensionari din Târgu Mureș a expediat, zilele trecute, pe adresa redacției Zi de Zi, o scrisoare care conține povestea unei posibile înșelătorii. În vârstă de 67, respectiv 72 de ani, cuplul de pensionari povestește împrejurările în care au câștigat un premiu de 2.000 de lei, bani utilizați pentru achiziționarea unui aparat medical ”la preț redus”.

Redăm, în rândurile de mai jos, scrisoarea celor doi pensionari:

”In cursul zilei de miercuri, 9 decembrie a.c. am primit un apel pe telefonul fix. Nu am inteles exact cine era interlocutorul. Insa ne-a spus ca numarul nostru de telefon a iesit castigator la o tragere la sorti si ca am castigat suma de 50 lei.

Pentru a intra in posesia premiului trebuia sa mergem vineri la hotel Concordia, in centrul orasului. Am stabilit sa mergem la ora 14.

Ne-a mai spus ca o conditie este ca varsta castigatorului sa fie de minim 40 de ani. Si ca daca vom merge ambii, sot-sotie, vom mai primi inca un premiu de 150 de lei.

Ne-am decis sa mergem sa vedem despre ce este vorba.

Vineri dimineata am primit un nou telefon, pentru a re-confirma participarea. Atunci ne-a spus ca la intalnire urma sa fie o prezentare, care va dura 30-40 de minute.

Ajunsi acolo, am fost luati in primire de niste domni. Mai intai ne-au notat datele din cartea de identitate si numerele de telefon.

Intre timp au mai sosit alte doua persoane pentru acelasi eveniment. Am fost apoi condusi in sala de prezentare din hotel. In sala erau aproximativ 20 de participanti cu varste similare cu noi. Organizatorii erau 5-6 persoane.

Prezentatorul s-a recomandat a fi un psiho-terapeut din Bucuresti.

A urmat o prezentare cu sfaturi pentru ingrijirea sanatatii, cum ar fi evitarea folosirii medicamentelor, punerea accentului pe sport, alergare, gimnastica.

Apoi ne-au fost prezentate trei aparate:

– un aparat de masaj al talpilor, cu functie si de incalzire, util pentru reglarea tensiuii arteriale, a colesterolului, cu pretul de 5.700 de lei.

– aparat de curatat mocheta, aragaz, obiecte sanitare.

– vas pentru sterilizat apa de capacitate mare cu filtre speciale (ni s-a explicat ca filtele de apa ce se gasesc in magazine nu sunt prea bune)

Unii dintre participanti au adresat intrebari legate de lamurirea performantelor produselor.

Organizatorii au raspuns acestor intrebari, dandu-ne o impresie de cunoastere buna a produselor si a unor tehnici de stil de viata sanatos.

La incheierea prezentarii, organizatorii au spus ca urmeaza o tombola.

Au impartit plicuri tuturor participantilor. Ulterior celor care erau familii, le-a fost retras cate un plic incat sa ramana unul pe familie.

Au anuntat ca printre noi sunt 3 castigatori. Am desfacut plicul, iar in el am gasit un biletel pe care scria ca am castigat 2.000 de lei.

Apoi organizatorii au luat deoparte fiecare participant, individual sau pe familii.

Pe noi ne-a preluat un domn, care s-a prezentat a fi Ionut Georgescu din Targu-Mures. Avea in jur de 30 ani.

Ne-a fost prezentata o oferta pentru aparatul de masaj redus de la pretul de 5.700 de lei cu suma castigata la tombola.

In scurt timp pretul a mai fost scazut inca o data, ajungand la 3.000 de lei.

Ni s-a spus apoi ca vom primi pe langa aparatul de masaj si celelalte doua aparate, gratis.

Am fost rugati sa nu mai spunem celorlati despre aceasta oferta, intrucat este speciala pentru noi.

Precizam ca nu eram neaparat in cautarea unor astfel de aparate si nu cunosteam piata de profil. Nu am putut aprecia valoarea lor de piata, comparata cu alte produse similare.

In cele din urma am acceptat oferta, gandindu-ne ca ne vor ajuta atat la mentinerea unui stil de viata sanatos, cat si la usurarea muncilor din casa.

Am incheiat un contract de vanzare-cumparare. Am primit certificat de garantie si bon fiscal.

Cei de la firma s-au oferit sa ne transporte pe noi si produsele acasa.

Am iesit din hotel si am urcat intr-o duba de culoare neagra, inmatriculata in judetul Olt.

Am ajuns acasa cu produsele, ne-au ajutat sa le ducem in apartament, soferul si domnul Georgescu.

Mai tarziu in acea ziua am discutat cu fiii nostri, care locuiesc in alt oras. Ei s-au suparat si ne-au spus ca am fost inselati, intrucat am cumparat niste produse pe care nu le vroiam neaparat si cel mai probabil de calitate indoilenica si la supra-pret. Ne-au recomandat sa nu folosim produsele si sa contactam reprezentantii firmei pentru a le solicita returnarea lor.

A doua zi, sambata, l-am sunat pe domnul Georgescu, caruia i-am spus ca dorim sa returnam produsele.
Acesta a raspuns ca plecase din Targu Mures, era in acel moment la Bucuresti si sa asteptam sa se reintoarca in oras. In saptamana urmatoare, dupa cateva zile de asteptare, am sunat din nou. Dupa ce am insistat cu mai multe apeluri, atat pe de telefonul nostru fix, cat si de pe telefoanele mobile, am reusit sa vorbim din nou. Ni s-a spus ca inca nu a revenit si sa asteptam ca va reveni el cu un apel.

Dupa alte cateva zile, neprimind nici un telefon, am revenit noi. Ni s-a spus ca au multi clienti si nu au timp, sa asteptam in continuare.

Au trecut acum mai mult de 10 zile si inca nu am reusit sa ne recuperam prejudiciul.”

(Redacția)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE