Aleșii locali ai municipiului Târgu Mureș sunt invitați să decidă joi, 28 septembrie, cu prilejul unei ședințe ordinare de lucru, cu privire la oportunitatea aprobării achiziționării unor bunuri imobiliare situate pe strada Budiului nr. 101/A din Târgu Mureș, respectiv un teren în suprafață totală de 17.608 de metri pătrați și construcții în suprafață totală desfășurată de 3.041 de metri pătrați.
Potrivit Referatului de aprobare aferent proiectului de hotărâre, document făcut public pe pagina web a Primăriei Municipiului Târgu Mureș, www.tirgumures.ro, Serviciul Public Administrația Domeniului Public a solicitat demararea procedurii de achiziționare a imobilelor respective, justificarea fiind următoarea: ”Necesitatea asigurării unor sisteme publice de transport moderne și adaptate noii flote de autobuze de care va beneficia Municipiul Târgu Mureș. Infrastructura tehnico-edilitară a acestor sisteme publice cuprinde depourile, autobazele, atelierele etc. (articolul 14, alineatul 2, litera a, din Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane în unitățile administrativ teritoriale).”
”Oferta de preț depusă de societatea Voiajor SRL este 330 de euro/metru pătrat plus TVA, Serviciul Public Administrația Domeniului Public a solicitat societății Evex Consult SRL un raport de evaluare pentru imobilele de mai sus, acestea fiind evaluate la valoarea de 2.602.200 de euro (valoarea nu include TVA), echivalentul a 12.874.700 de lei”, se mai menționează în același document.
Alex TOTH