Logo-ul stațiunii Mamaia, reinventat de mureșeanul Andrei Pașa. Vezi cum arată Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 429 Vizualizări

Logo-ul stațiunii Mamaia, reinventat de mureșeanul Andrei Pașa. Vezi cum arată

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia (Constanța) a organizat un concurs pentru a alege o nouă identitate vizuală pentru stațiunea turistică de pe malul Mării Negre, reprezentată printr-un logo sugestiv, care să încorporeze toate atuu-urile locației.  

Juriul concursului

Câștigătorul concursului, ales joi, 11 aprilie, a fost mureșeanul Andrei Pașa, freelancer, cel a cărui creație artistică a câștigat cele mai multe voturi din partea juriului format din personalități reprezentative ale lumii grafice și nu numai, anume: Mihai Coliban – Director de Creație și Design la Hey Punk! (UK), Alex Icodin – Designer de brand si profesor de design si arte vizuale, Mihai Bârsan – Expert marketing, Președintele Consiliului de Brand Turistic Național, Fondator Destinația Anului și Felix Tătaru – Expert comunicare, Președinte Institutul pentru Orașe Vizionare, Membru in Consiliul de Brand Turistic Național și George Măndilă – Președinte, OMD Mamaia Constanța. Conceptul mureșeanului a fost ales câștigător pe baza criteriilor din brief-ul oferit de organizatorii evenimentului, anume: impact (40%);  exprimarea brandului (40%); portabilitate (20%).

Design original

Andrei Pașa a fost recompensat cu suma de 26.000 lei, iar ceilalți doi finaliști cu 12.000 lei fiecare, premiul total cumulând un cuantum de 50.000 lei. Logo-ul creat de mureșean comprimă esența stațiunii turistice: distracția, relaxarea, frumusețea autohtonă, într-un simbol creativ, viu coloristic.

„A existat o temă, un brief de design, în care se cerea design-ul unui logo pentru stațiunea Mamaia în cadrul unui proiect mai amplu în care cei de la OMD doreau să înceapă un proiect de revitalizare a imaginii stațiunii Mamaia prin crearea unei identități vizuale, motiv pentru care au lansat acest concurs. Urmează să fac un manual de brand care este o documentație în care se explică pe larg cum trebuie folosit acest logo- dimensiuni, culori pe diverse medii, plus o serie întreagă de livrabile”, a declarat pentru cotidianul Zi de zi Andrei Pașa, câștigătorul concursului.

Mădălina ROHAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE