Noutăți privind compensarea facturilor pentru energie electrică
17 ianuarie 2022Clienții eligibili ai E.ON Energie România au primit facturile pentru energie electrică și gaze naturale cu valorile compensate și la prețurile plafonate, începând cu luna noiembrie 2021
Potrivit informațiilor furnizate de către reprezentanții E.ON Energie România, grupul E.ON ,,a emis facturile pentru energie electrică și gaze naturale cu valorile compensate și la prețurile plafonate, acestea fiind calculate începând cu primele zile ale lunii noiembrie 2021 pentru consumatorii casnici, iar începând cu luna decembrie 2021 și pentru consumatorii non-casnici, care se încadrează în prevederile OUG 118/2021, astfel cum a fost modificată și aprobată prin Legea nr. 259/2021”.
,,Astfel, în facturile aferente lunilor noiembrie și decembrie 2021, aproximativ 60% din totalul clienților casnici la energie electrică și peste 50% din totalul clienților pentru gaze naturale au fost eligibili pentru măsurile de sprijin și au beneficiat de compensare și/sau, respectiv plafonare, conform criteriilor stabilite de lege. Ne așteptăm ca din luna ianuarie numărul de beneficiari să crească”, au precizat reprezentanții E.ON Energie România.
,,Este adevărat că nu toți clienții noștri sunt eligibili pentru schema de sprijin, măsurile de plafonare sau compensare fiind aplicate conform condițiilor de eligibilitate stipulate de lege. Acest lucru se întâmplă dacă prețul este sub plafonul stabilit de lege în contract sau consumatorul are un interval de consum pentru care legea nu prevede o reducere”, au mai precizat reprezentanții E.ON Energie România.
Orice client care are nelămuriri referitoare la noile reglementări privind compensarea facturilor, cui i se adresează, când și cum se acordă, poate accesa următoarea pagină web: eon.ro/compensare-facturi-energie.
De asemenea, clienții pot accesa secțiunile dedicate acestui subiect și pe paginile web ale Ministerului Energiei și Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei.
,,Precizăm că E.ON Energie România a făcut mari eforturi pentru adaptarea tehnică, în timp record, a sistemului de facturare, astfel încât aceste modificări impuse de noua legislație să fie implementate rapid, iar clienții să poată beneficia de schema de suport de la stat, încă de la începutul sezonului rece 2021-2022, respectiv din luna noiembrie”, au adăugat reprezentanții E.ON Energie România.
Alexandra HAJA
Foto: www.dozadestiri.ro
Lasă un comentariu