Un funcţionar de la AJOFM Mureş jigneşte cetăţenii Social
  • admin
  • 0 comentarii
  • 39 Vizualizări

Un funcţionar de la AJOFM Mureş jigneşte cetăţenii

2_1_15.jpgO tânără din Târgu-Mureş, indignată de modul în care a fost tratată de către un funcţionar al AJOFM Mureş s-a adresat redacţiei noastre pentru a ne vorbi despre comportamentul acestui funcţionar. Persoana în cauză, împreună cu prietenul ei, a avut o problemă legată de plata indemnizaţiei de şomaj. „Deoarece, nu am fost în ţară o perioadă de timp nu ne-am putut prezent în luna octombrie şi noiembrie la Agenţie pentru viză. Pe data de 2 decembrie când ne-am prezentat la AJOFM împreună cu prietenul meu ni s-a spus că trebuie să depunem o cerere, în care să precizăm că am fost plecaţi din ţară şi să solicităm repunerea în plată a indemnizaţiei de şomaj. Am făcut acest lucru şi drept urmare ni s-au eliberat două adeverinţe potrivit cărora această indemnizaţie se repune. În cursul zilei de ieri când ne-am prezentat pentru viza lunară, doamna de la ghişeu i-a spus prietenului meu să se prezinte cu cartea de muncă pentru închiderea dosarului deoarece nu mai are dreptul la şomaj. Fiind şi eu în aceeaşi situaţie am intervenit şi eu neconsiderând normal să nu mai primim banii din aceste motive. Doamna de la ghişeu a avut o atitudine dezagreabilă, spunându-ne răstit că nu mai are ce discuta cu noi, că nu mai avem dreptul şi gata, fără să ne explice clar şi, mai ales politicos care este situaţia noastră legală”, ne-a povestit tânăra, căreia îi redăm doar iniţialele, A.I..
Cei doi au încercat să afle mai multe informaţii, s-au întors la AJOFM unde atitudinea funcţionarei era neschimbată. „Am plecat în primă fază pentru a ne documenta. Când ne-am întors, atitudinea respectivei a fost şi mai rea. A refuzat să mai stea de vorbă cu noi strigând: „Eu nu mai suport, mă duc la şefa”. Când am întrebat-o cum se numeşte pentru că nu mi se pare firesc să vorbească aşa cu un om care are nevoie de anumite lămuriri, a refuzat să facă acest lucru. Am discutat apoi cu un inspector care nu a reuşit nici ea să ne lămurească foarte bine. Singura soluţie va fi să consultăm un avocat, cu toate că nu mi se pare firesc să fiu obligată să plătesc avocaţi pentru a mă lămuri exact asupra legislaţiei în domeniu, când funcţionarii statului sunt plătiţi numai ca să vorbească urât cu cetăţenii şi până la urmă, să dezinformeze sau să informeze greşit oamenii”, a mai spus A.I.
Contactată telefonic, Reghina Fărcaş a criticat comportamentul funcţionarului în cauză. „Dacă aceste afirmaţii sunt adevărate, normal că nu sunt nici eu de acord. O asemenea atitudine nu este normală. Am să studiez problema să vedem exact care a fost situaţia”, a declarat Reghina Fărcaş. Problema legală nu este în acest moment clarificată, în cursul acestei dimineţi A.I. urmând să aibă o întrevedere cu directorul AJOMF Mureş.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari





Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE