Adriana Liuţe, proiect de rebranding premiat la Londra Business
  • alex.toth
  • 0 comentarii
  • 236 Vizualizări

Adriana Liuţe, proiect de rebranding premiat la Londra

Managing partner la agenţia de branding Storience din capitală, înfiinţată în anul 2011 împreună de soţul ei, Ştefan, reghineanca Adriana Liuţe a primit distincţia Highly Commended, categoria Best Visual Identity for a Non-Profit, la Transform Awards, competiţie organizată marţi, 1 aprilie, la Londra, de revista Communicate Magazine. Acesta este al doilea premiu internațional obţinut în mai puţin de doi ani de Storience, companie care începe să se impună pe piaţa de branding din România.

Reporter: Care sunt motivele pentru care v-aţi înscris la concurs?
Adriana Liuţe: Concursurile internaționale sunt o oportunitate de a fi evaluat în raport cu cele mai mari și mai creative agenții ale lumii. Iar premiile internaționale sunt o încununare a reușitei. Mulțumirea clientului rămâne cea mai importantă validare, dar și validarea colegilor din industrie este relevantă. De multe ori, cele mai îndrăznețe idei – ideile „de premiu” – nu ajung să fie aprobate de clienți pentru că mulți preferă să meargă pe calea bătătorită, crezând că aceasta e calea „sigură”. De aceea, când reușești să convingi un client să adopte și să implementeze corect o idee îndrăzneață, „de premiu”, acest lucru merită sărbătorit. Și clienții noștri se bucură de premii la fel de mult ca noi, iar mare parte din meritul câștigului este și al lor, pentru că au avut curajul să implementeze o idee îndrăzneață.

Rep.: În ce a constat competiţia?
A.L.: Concursul premiază cele mai reușite proiecte de rebranding la nivel european. Participanții trebuie să înscrie în concurs unul sau mai multe proiecte, alegând una sau mai mule categorii. Juriul competiției este internațional și este format din oameni de specialitate care lucrează în agenții și în companii. Noi am înscris un singur proiect, într-o singură categorie, cea în care am și fost premiați.

Rep.: Când aţi fost anunţaţi că aţi câştigat?
A.L.: Am aflat chiar la gală, la care am participat alături de clientul nostru de la Avenor College.

Rep.: Ce înseamnă acest premiu pentru evoluţia dumneavoastră profesională?
A.L.. Acesta este al doilea premiu internațional câștigat de Storience la mai puțin de doi ani de la lansare. Fiecare premiu înseamnă o validare și eu cred că trebuie să țintim mereu să fim revalidați, pentru că și consultantul, la fel ca sportivul de performanță, trebuie să reconfirme mereu.

Rep.: Au mai fost şi alte reuşite în ultimele luni?
A.L.: Anul trecut Storience a câștigat primul premiu internațional în cadrul aceluiași concurs cu rebrandingul Shakespeare School, un centru de învățare a limbii engleze din București. Momentan suntem nominalizați și la alte concursuri, dar vom afla în următoarele săptămâni dacă suntem premianți sau nu. N-aș limita însă discuția despre reușite la premii. Noi considerăm o reușită și faptul că avem peste 30 de clienți în portofoliu la mai puțin de doi ani de la lansare. Apoi, suntem încântați să constatăm că interesul pentru domeniul brandingului este tot mai mare în rândul profesioniștilor în comunicare și al antreprenorilor, interes ce se concretizează în tot mai multe cursuri de branding pe care le susținem. Dacă trendul se va menține, în câțiva ani vom simți probabil că avem de-a face cu un public mai educat în domeniu, o reușită pentru care lucrăm zi de zi.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE