Accesul clienților în magazinul E.ON din Târgu Mureș se va realiza doar cu programare online Stiri
  • Alexandra Haja
  • 0 comentarii
  • 1851 Vizualizări

Accesul clienților în magazinul E.ON din Târgu Mureș se va realiza doar cu programare online

Accesul clienților în magazinul E.ON din municipiul Târgu Mureș, începând cu data de 1 martie,  se va putea realiza doar în baza unei programări prealabile, realizată prin intermediul serviciului E.ON eBooking.

Potrivit informațiilor furnizate de către reprezentanții E.ON Energie România, ,,măsura are în vedere îmbunătățirea confortului clienților noștri prin economisirea timpului acestora, asigurarea unui flux adecvat de clienți pentru o deservire corespunzătoare și evitarea eventualelor sincope în preluarea și soluționarea solicitărilor acestora”.

,,Pentru vizita la magazinul E.ON din Târgu Mureș, situat pe Bd. Pandurilor nr. 42, programările se fac accesând https://www.eon.ro/programare-online iar clientul va primi un e-mail de confirmare cu un cod. La data programării, codul va fi introdus în terminalul pentru eliberarea bonurilor din Magazinul E.ON, iar solicitarea va fi preluată imediat de un consultant. Nu se pot face programări pentru ziua în curs, aplicația oferind posibilitatea alegerii unei zile și unui interval de timp optim pentru solicitant. Clientul poate renunța la o programare, anulând-o în  aplicație în vederea unei alte programări”, au precizat reprezentanții E.ON Energie România. 

Programul de funcționare al Magazinului E.ON din Târgu Mureș este următorul: luni, marți, miercuri, vineri între orele 08.00 și 16.00 și joi între orele 10.00 și 18.00.

,,Ca alternativă pentru deplasarea la magazinul companiei, clienții au la dispoziție următoarele canale de comunicare: formular contact disponibil pe www.eon.ro, cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index, telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00), SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată, E.ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro”, au mai precizat reprezentanții E.ON Energie România.

Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România pot fi obținute accesând: www.eon.ro

Alexandra HAJA

Foto: www.newsbucovina.ro

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE