Comisie de evaluare aprobată la Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 177 Vizualizări

Comisie de evaluare aprobată la Luduș

După adoptarea Regulamentului privind închirierea bunurilor aparținând unității administrativ-teritoriale Luduș prin Hotărârea Consiliului Local nr. 221/2010, Legislativul local a aprobat și componența comisiei care să pună în aplicare Hotărârii Consiliului Local respectiv. În perioada 2010-2021, componența comisiei a fost modificată de mai multe ori, ultima fiind aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 172/2021.

În Raportul de specialitate al administratorului public al orașului Luduș la proiectul de hotărâre, privind aprobarea componenței comisiei de evaluare pentru închirierea bunurilor proprietate publică, Marius Dudilă, constată că „Raportul la modificările aduse la organigrama și statutul de funcții din aparatul de specialitate al Primarului orașului Luduș prin Hotărârea Consiliului Local nr. 119 din 31 august 2022, se impune modificarea componenței comisiei de evaluare pentru închirierea bunurilor proprietate publică”.

În Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, primarul Cristian Moldovan precizează că „Raportat la dispozițiile art. 317, cu trimitere din dispozițiile articolului 338 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, în situația în care concedentul/ locatarul este unitatea administrativ-teritorială, președintele și secretarul comisiei sunt numiți de concedent/ locatar dintre reprezentanții acestuia, iar membrii comisiei de evaluare sunt reprezentanți ai consiliilor locale și ai structurilor teritoriale ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală”.

În ședința Consiliului Local din 27 septembrie 2022, Legislativul local a aprobat componența comisiei: membrii titulari: președinte Kis Istvan – viceprimarul orașului Luduș; secretar Coman Ioan – referent al Serviciului A. U.A.T. din cadrul Primăriei orașului Luduș; membri: Orban Tiberiu și Herepean Cornel – consilieri locali; membru – un reprezentant al Direcției Generale a Finanțelor Publice Mureș, numit de către acesta prin adresă. Membrii supleanți: președinte Marius Dudilă – administratorul public al orașului Luduș;  secretar – Fleșar Gabriela – inspector la Serviciul A.U.A.T. din cadrul Primăriei orașului Luduș; membri: Szekely Zoltan-Levente și Hățăgan Olimpiu-Sorin – consilieri locali; membru – un reprezentant al Direcției Generale a Finanțelor Publice Mureș, numit de către acesta prin adresă.

Atribuțiile comisiei de evaluare sunt prevăzute la articolul 317 și articolul 338 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, iar comisia nominalizată a fost numită pe o perioadă nedeterminată.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE