Program special pentru înregistrat decese la Primăria Târgu Mureș
31 decembrie 2022În perioada 31 decembrie 2022 – 2 ianuarie 2023, Serviciul stare civilă, din cadrul Primăriei Târgu Mureş, va desfășura următorul programul de lucru cu publicul: sâmbătă, 31 decembrie 2022 – înregistrare decese: 9.00 – 12.00; duminică, 1 ianuarie 2023 – înregistrare decese: 9.00 – 11.00; luni, 02 ianuarie 2023 – înregistrare decese: 9.00 – 11.00.
”În această perioadă, se pot obține informații pentru înregistrarea deceselor la numărul de telefon 0265-268.330, interior 172. Cuplurile care în anul 2023 doresc să își oficieze căsătoria în municipiul Târgu Mureș, au posibilitatea programării acesteia on-line în data și la ora pe care le doresc, accesând aplicația, începând cu data de 1 ianuarie 2023 disponibilă site-ului Municipiului Târgu Mureș, www.tirgumures.ro. Toate activitățile Serviciului stare civilă vor fi reluate luni, 3 ianuarie 2023, începând cu ora 8.00”, a informat Serviciul Relații Interne și Internaționale din cadrul Primăriei Municipiului Tțrgu Mureș.
(Redacția)
Lasă un comentariu