Strategii de învățare prin joc – metoda KETT la UMFST Invatamant
  • Amalia Vasilescu
  • 0 comentarii
  • 144 Vizualizări

Strategii de învățare prin joc – metoda KETT la UMFST

Facultatea de Științe și Litere ”Petru Maior ,Sala R21, a găzduit luni, 11 decembrie, de la ora 10.00, webminarul Strategii de învățare prin joc – metoda KETT. Evenimentul face parte din seria de activități înscrise în Zilele UMFST, „George Emil Palade” din Târgu Mureș, un eveniment cu tradiție, o sărbătoare a comunității academice, un prilej de a celebra performanța academică.

Workshop-ul Strategii de învățare prin joc – Metoda KETT (Knowledge, Emotion, Transformation, and Transfer) a propus o incursiune captivantă în lumea educației interactive. Într-un cadru ludic, studenții din cadrul programului de studiu Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, Facultatea de Științe și Litere „Petru Maior” împreună cu elevii Colegiului Pedagogic „Mihai Eminescu” din Târgu Mureș au fost ghidați să descopere tainele acestei metode care pune accentul pe integrarea cunoștințelor, a emoțiilor, a transformării și a transferului în procesul de învățare.

”Studenții vor fi implicați în activități de autodezvoltare, de cunoaștere, activități care le vor deschide perspectiva pedagogică pe viitor. Fiind o activitate practică, asta presupune multă concentrare, liniște și de asemenea o parte de lucru individual și pe grupe mici”, ne-a explicat lector universitar doctor UMFST Irina Trifan.

Astfel, participanții au fost ghidați prin principiile cheie ale Metodei KETT de către mentorii de practică pedagogică de la Grădinița cu Program Prelungit nr.16, Cristina Fișcă, educatoare și Mihaela Rizescu, director. Prin intermediul activităților coordonate de Lector univ. dr. Irina-Mihaela Trifan și Lector univ. dr. Réka Kutasi, participanții au dobândit nu doar o înțelegere teoretică a Metodei KETT, ci și abilități practice pentru integrarea acesteia în contexte educaționale variate.

Webminarul a durat două ore, studenții fiind împărțiți pe două grupe, în prima jumătate au participat cei din anul II și o jumătate din studenții din anul III și în cea de a doua parte, cei din anul I împreună cu jumătate din studenții din anul III.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE