Home / Invatamant / Strategii de învățare prin joc – metoda KETT la UMFST

Strategii de învățare prin joc – metoda KETT la UMFST

Distribuie

Facultatea de Științe și Litere ”Petru Maior ,Sala R21, a găzduit luni, 11 decembrie, de la ora 10.00, webminarul Strategii de învățare prin joc – metoda KETT. Evenimentul face parte din seria de activități înscrise în Zilele UMFST, „George Emil Palade” din Târgu Mureș, un eveniment cu tradiție, o sărbătoare a comunității academice, un prilej de a celebra performanța academică.

Workshop-ul Strategii de învățare prin joc – Metoda KETT (Knowledge, Emotion, Transformation, and Transfer) a propus o incursiune captivantă în lumea educației interactive. Într-un cadru ludic, studenții din cadrul programului de studiu Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, Facultatea de Științe și Litere „Petru Maior” împreună cu elevii Colegiului Pedagogic „Mihai Eminescu” din Târgu Mureș au fost ghidați să descopere tainele acestei metode care pune accentul pe integrarea cunoștințelor, a emoțiilor, a transformării și a transferului în procesul de învățare.

”Studenții vor fi implicați în activități de autodezvoltare, de cunoaștere, activități care le vor deschide perspectiva pedagogică pe viitor. Fiind o activitate practică, asta presupune multă concentrare, liniște și de asemenea o parte de lucru individual și pe grupe mici”, ne-a explicat lector universitar doctor UMFST Irina Trifan.

Astfel, participanții au fost ghidați prin principiile cheie ale Metodei KETT de către mentorii de practică pedagogică de la Grădinița cu Program Prelungit nr.16, Cristina Fișcă, educatoare și Mihaela Rizescu, director. Prin intermediul activităților coordonate de Lector univ. dr. Irina-Mihaela Trifan și Lector univ. dr. Réka Kutasi, participanții au dobândit nu doar o înțelegere teoretică a Metodei KETT, ci și abilități practice pentru integrarea acesteia în contexte educaționale variate.

Webminarul a durat două ore, studenții fiind împărțiți pe două grupe, în prima jumătate au participat cei din anul II și o jumătate din studenții din anul III și în cea de a doua parte, cei din anul I împreună cu jumătate din studenții din anul III.


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

VIDEO: 20 de hectare de miriște și vegetație uscată arse într-un incendiu, lângă Scaunul Domnului

Distribuie Pompierii militari din cadrul Detașamentului Reghin și ai Punctului de Lucru Deda au fost …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.