Peste 60.000 de buletine eliberate anul trecut în județul Mureș Slider
  • Amalia Vasilescu
  • 0 comentarii
  • 478 Vizualizări

Peste 60.000 de buletine eliberate anul trecut în județul Mureș

La nivelul județului, au fost eliberate în anul 2023 un număr total de 61.070 cărți de identitate, potrivit unui raport al Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Mureș. Serviciul de evidenţă a persoanelor a funcţionat până la 30 septembrie cu un număr de 5 funcţionari publici de execuţie (4 consilieri şi 1 referent), iar din 1 octombrie cu 6 funcționari publici, ca urmare a transferului unei persoane pe funcția de consilier asistent. Managementul serviciului a fost asigurat de Codruța Sava, director general, cu sprijinul funcționarilor publici.

Atât la nivelul instituţiei, cât şi la ghişeele celor 17 S.P.C.L.E.P. din județ, au fost consemnate 588 activităţi de coordonare, din care: 578 activități de coordonare telefonică, 9 activități de coordonare la sediul S.P.C.L.E.P./D.G.E.P. Mureș și 1 activitate de coordonare scrisă.

În baza Graficului anual privind planificarea controalelor metodologice pe linie de evidenţă a persoanelor la S.P.C.L.E.P., au fost planificate și realizate în anul 2023 un număr de 34 controale tematice metodologice la S.P.C.L.E.P. din județ: câte două controale la Târgu Mureș, Sighișoara, Reghin, Târnăveni, Luduș, Sovata, Iernut, Nadeș, Sărmașu, Acățari, Miercurea Nirajului, Deda, Ungheni, Sângeorgiu de Pădure, Hodac, Râciu și Ibănești.

Cu ocazia controalelor efectuate au fost constatate atât aspecte pozitive, cât şi 129 de neconformităţi, pentru care au fost stabilite măsuri, astfel: 21 pe linia organizării activității și a managementului exercitat la nivelul serviciului local, 43 pe linia cunoașterii, aplicării și respectării prevederilor legale specifice activității de eliberare a actelor de identitate, 25 pe linia actualizării Registrului Național de Evidență a Persoanelor, 4 pe linia furnizării de date cu caracter personal, 2 pe linia arhivării cererilor pentru eliberarea actelor de identitate și a cererilor pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței, 34 reprelucrări acte normative/îndrumări/radiograme.

În perioada analizată, la sediul instituției au fost desfăşurate activităţi de primire/soluţionare a cererilor de eliberare a actelor de identitate în cazuri deosebite, în regim de urgenţă. Au fost soluţionate 48 cereri, fiind eliberate 48 cărţi de identitate. Motivele care au stat la baza preluării cererilor în regim de urgenţă au fost, deplasare în străinătate 36, operațiuni bancare 3, legitimare la Camera Deputaților 1, motive medicale 1,  prezentare la ambasadă 1, obținere pașaport/permis de conducere 2, selecție dosar încadrarea militară 1, prezentare la examen universitate 1, dosar finanțare pentru panouri fotovoltaice 2.

La nivelul județului, au fost produse în anul 2023 un număr total de 61.070 cărți de identitate.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE