COVID 19 schimbă procedeele de lucru AFIR la proiectele aflate în implementare Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 413 Vizualizări

COVID 19 schimbă procedeele de lucru AFIR la proiectele aflate în implementare

Dată fiind apariția COVID 19, precum și activitatea care necesită interacțiunea cu beneficiarii FEADR, conducerea AFIR  a stabilit anumite măsuri pentru organizarea activității, din punct de vedere al proiectelor aflate în implementare, transmise prin intermediul unui comunicat de presă.

Astfel. pentru proiectele pentru care s-au depus tranșele intermediare de plată se va realiza analiza de risc pentru stabilirea vizitei la locul investiției iar unde situația impune, realizarea verificării la locul investiției se va efectua la următoarea tranșa de plată. În acest sens, experții vor putea să autorizeze plata doar în urma verificării documentare a dosarului cerere de plată.

În ce privește proiectele pentru care s-au depus cererile de plată tranșa finală, experții vor efectua vizita la locul investiției conform procedurilor în vigoare, cu amendamentul ca, acolo unde în urma analizei efectuate la nivelul conducerii OJFIR Mureș se consideră ca zona este una cu risc ridicat, se poate autoriza plata catre beneficiari, fără a mai fi necesară vizita la locul investiției. În acest sens, pentru fiecare proiect pentru care nu se efectuează vizita la locul investiției, se va întocmi o notă care va fi aprobată de  Directorul OJFIR care va fi atașată dosarului administrativ al proiectului. În cazul proiectelor pentru care tranșa finală a fost platită fără vizita la fața locului, Directorul OJFIR se va asigura că această verificare se va efectua de către serviciile tehnice în perioada imediat următoare întreruperii restricțiilor cauzate de COVID 19.

„În perioada cuprinsă între  16-31 martie 2020 activitatea de relații cu publicul a oficiului județean se va desfășura după cum urmează: în mediul on line, prin intermediul adresei de e-mail ojfir.mures@afir.info,  telefonic, la numărul 0265/212133, și prin intermediul serviciilor de curierat,  la adresa Tîrgu Mures, str. Aleea Carpati nr 17 jud. Mureș. Nu intră sub incidența celor mai sus mentionate  situațiile cu caracter urgent sau dosarele cererilor de plată depuse prin intermediul Grupurilor de Acțiune Locală, care nu pot fi soluționate prin mijloacele de comunicare disponibile”, a precizat Daniela Teodora Lupei, directorul Oficiului Judeţean  pentru Finanțarea Investițiilor Rurale ( OJFIR) Mureș.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE