Reorganizări în Primăria Târgu Mureș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 2261 Vizualizări

Reorganizări în Primăria Târgu Mureș

În ședința ordinară din 28 iulie, consilierii locali au votat noua Organigramă și  Statul de funcții ale aparatului de specialitate al primarului Municipiului Târgu Mureș.

Astfel, printre cele mai importante modificări se regăsesc următoarele: se înființează funcția de conducere de administrator public – funcție contractuală, în subordinea directă a primarului Municipiului Târgu Mureș, se înfiinţează Compartimentul monitorizare proceduri administrative în subordinea directă a Secretarului General al Municipiului Târgu Mureş, cu 2 posturi de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior prin redistribuire din cadrul Serviciului juridic, contencios administrativ și Serviciul relații cu consilierii, secretariat, evidență alegători și arhivă se redenumește în Serviciul relații cu consilierii, secretariat și arhivă.

Tot în ședința de joi, consilierii locali au aprobat reorganizarea Serviciului Public Utilități Municipale în Centrul de Cultură și Artă Târgu Mureș.

Totodată, s-a aprobat și reorganizarea Serviciului Public Administrația Domeniului Public, în subordinea Consiliului Local al Municipiului Târgu Mureș, cu un număr total maxim de 105 funcții contractuale din care 13 funcții de conducere și 92 funcții de execuție. (S.G.)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE