Organigramă modificată la Primăria Luduș
26 aprilie 2023Având în vedere Referatul atașat Proiectului de hotărâre prezentat Consiliului Local de primarul orașului Luduș, Cristian Moldovan, și prevederile Legii nr. 111/2016, pentru aprobarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, precum și referatul întocmit de administratorul public al UAT Orașul Luduș, Marius Dudilă, consiliera Biroului Financiar, Contabilitate și Resurse Umane din cadrul Primăriei Orașului Luduș, Kiss Delia-Maria, a înaintat Legislativului local două propuneri de modificare a organigramei și statului de funcții din cadrul aparatului de specialitate al primarului: „Schimbarea denumirii compartimentului „Protecția mediului” în compartiment „Guvernanță corporativă și protecția mediului”; Transformarea funcției publice de execuție vacante de referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior din cadrul compartimentului sus menționat în inspector, clasa I, grad profesional asistent”.
Consilierii locali au aprobat modificările propuse cu precizarea că proiectul de hotărâre nu modifică numărul maxim de posturi al aparatului de specialitate al Primarului orașului Luduș, stabilit la 130 de posturi și comunicate de către Instituția Prefectului – Județul Mureș.
Ioan A BORGOVAN
Lasă un comentariu