Zsuzsanna Megheșan, încă patru ani la conducerea Spitalului Municipal din Târnăveni Sanatate
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 2740 Vizualizări

Zsuzsanna Megheșan, încă patru ani la conducerea Spitalului Municipal din Târnăveni

Managerul Spitalului Municipal ”Dr. Gheorghe Marinescu” Târnăveni, ec. Zsuzsanna Megheșan, a câștigat concursul pentru ocuparea funcției de manager – persoană fizică la aceeași instituție, pentru următorii patru ani.

Potrivit paginii web a Spitalului Municipal ”Dr. Gheorghe Marinescu” Târnăveni, www.spitaltarnaveni.ro, ec. Zsuzsanna Megheșan nu a avut contracandidat la concursul desfășurat în periaoda 27 noiembrie 2023 – 7 decembrie 2023, iar notele obținute au fost următoarele: 9,58 pentru proiectul de management, 9,79 pentru evaluarea abilităților manageriale și 9,69 nota finală.

În proiectul de management intitulat ”Siguranța și satisfacția pacientului”, ex. Zsuzsanna Megheșan menționează că scopul acestuia constă în ”creșterea calității serviciilor oferite, oferirea de îngrijiri care satisfac nevoile reale ale pacienților, respectiv creșterea gradului de satisfacție al acestora.”

”Echipa de conducere a Spitalului Municipal „Dr. Gheorghe Marinescu” Târnăveni, coordonată de manager, va urmări pe termen mediu și lung creșterea calității serviciilor oferite, formarea continuă a personalului angajat, adoptarea unei abordări sistematice, concentrându-ne pe resursele umane, eficientizarea activității, care să conducă la creșterea serviciilor oferite, a nivelului de satisfacție al pacienților și a personalului medical, contribuind la întărirea prestigiului și consolidarea imaginii Spitalului Municipal „Dr. Gheorghe Marinescu” Târnăveni”, a subliniat ec. Zsuzsanna Megheșan.

Analiza SWOT – Puncte tari ale Spitalului Municipal ”Dr. Gheorghe Marinescu” Târnăveni:

– Personalul din spital reprezintă resursa principală a spitalului. Competențele și pregătirea adecvată a personalului constituie elementele-cheie în obținerea rezultatelor excelente ale spitalului nostru. Cu o pregătire solidă și o experiență vastă în îngrijirea pacientului, personalul medical asigură standarde ridicate în furnizarea serviciilor medicale;

– Acreditarea spitalului conform standardelor de acreditare ANMCS;

– Program informatic integrat care permite colectarea automată și transferul datelor din programele de contabilitate, de personal și de gestiune. Acest sistem permite elaborarea rapoartelor periodice (lunare, trimestriale și anuale), cu privire la veniturile și cheltuielile înregistrate în cadrul spitalului, fapt ce facilitează implementarea de acțiuni corective în timp util;

– Spațiile goale de la nivelul Spitalului, care pot fi amenajate și închiriate firmelor private care să asigure pacienților servicii medicale de înaltă performanță, aduc un dublu beneficiu, atât pentru pacienți cât și pentru Spital, prin creșterea veniturilor din taxe și negocierea unor tarife sub prețul pieței pentru serviciile medicale;

– Situație financiară bună, lipsa arieratelor;

– Servicii administrative în regieproprie ce generează costuri scăzute: spălătorie, bloc alimentar;

– Indicatorii vitali la contractarea cu CJAS (ICM și DMS) au valori realizate mai bune decat valorile contractate fapt ce îmbunătățește plata pe performanță șiajută la următoare contractare prin creșterea sumei contractate.

(Sursa: Proiectul de management al ec. Zsuzsanna Megheșan)

Analiza SWOT – Puncte slabe ale Spitalului Municipal ”Dr. Gheorghe Marinescu” Târnăveni:

– Deficiențe în echiparea cu aparatură medicală. Unele echipamentedin dotarea spitalului sunt depășite atât din punct de vedere fizic, cât și moral. Este esențial să se facă investiții semnificative în aparatură medicală pentru a asigura diagnosticarea rapidă și precisă a pacienților;

– Lipsa investițiilor semnificative în infrastructura spitalicească pentru a se conforma standardelor și necesităților curente ale pacienților și personalului medical. Este necesară o alocare eficientă a resurselor financiare pentru modernizarea infrastructurii, astfel încât să se asigure un mediu optim de tratament și să se îndeplinească cerințele actuale ale pacienților și ale personalului medical;

– Finanțarea insuficientă de la CJAS este o problemă majoră pentru buna funcționare a Spitalului Municipal Târnăveni, în special pentru serviciile paraclinice, unde sumele contractate sunt sub valoarea serviciilor solicitate de pacienți;

– Instabilitatea economică este un alt factor extern care poate afecta în viitor activitatea spitalului;

– Anumite servicii interne neintegrate în sistemul informatic. Servicii interne precum radiologie și imagistică medicală, spălătorie, bucătărie etc. nu sunt integrate în sistemul informatic al spitalului, un lucru esențial pentru a monitoriza constant consumurile, cererea de servicii din partea secțiilor/ compartimentelor și implicit pentru eficientizarea acestor servicii interne.

(Sursa: Proiectul de management al ec. Zsuzsanna Megheșan)

Alex TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE