Bani pentru servicii de consultanță, la Luduș
6 septembrie 2021În concluziile formulate de Camera de Conturi Mureș este prevăzut că Primăria orașului Luduș trebuie să asigure în perioada următoare următoare „Organizarea optimă a activităților în instituție, evaluarea și elaborarea documentelor necesare funcționării și implementării sistemului de control managerial”.
36.000 de lei din bugetul local
În spiritul acestei solicitări, Anca Năsăudean, șeful Serviciului „Investiții. Achiziții.Domeniu Public” (IADP) din cadrul Primăriei orașului Luduș, a solicitat alocarea sumei de 36.000 de lei pentru „Servicii de consultanță în management – evaluarea și elaborarea documentelor de organizare internă”.
În principal, aceste servicii se referă, potrivit șefului de Serviciu IADP, la: „Evaluarea organigramei, a statului de funcții și elaborarea actelor privind delegarea atribuțiilor – delegarea atribuțiilor conferite de lege autorității administrației publice locale executive prevăzute de Codul administrativ, Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 63/2010, Legea nr. 161/2003, Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare; Evaluarea și actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului și a celorlalte persoane angajate care nu fac parte din aparatul de specialitate al primarului, prevăzute de Codul administrativ, OSGG nr. 600/2018; Evaluarea și actualizarea Regulamentului intern; Evaluarea și actualizarea fișelor de post prevăzute de Codul muncii și Codul administrativ; Evaluarea implementării Sistemului de control intern managerial, prevăzut de OSGG nr. 600/2018.
Maria Suciu, șef Birou „Buget.Finanțe.Contabilitate.Resurse Umane” (BFCRU) din cadrul Primăriei orașului Luduș a propus Consiliului Local ca suma de 36.000 de lei să se aloce din fondul de rezervă în trimestrul III 2021, propunere aprobată de Legislativul local.
Ioan A. BORGOVAN
Lasă un comentariu