Anunț important pentru asociațiile de proprietari din Târgu Mureș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 8119 Vizualizări

Anunț important pentru asociațiile de proprietari din Târgu Mureș

Începând cu data de 1 ianuarie 2022 persoanele fizice care desfășoară activități de administrare a condominiilor sunt obligate să fie atestate în conformitate cu reglementările Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea

Condominiilor, au anunțat reprezentanții Primăriei municipiului Târgu Mureș, pe pagina web a instituției, www.tirgumures.ro.

”În consecință, autoritatea administrației publice locale a aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 326 din 28 octombrie 2021 metodologia de atestare a persoanelor fizice în vederea practicării activității de administrator de condominii la asociațiile de proprietari”, se arată în comunicat.

În acest sens, în conformitate cu articolul 5 din Hotărârea Consiliului Local nr. 326 din 28 octombrie 2021 în vederea eliberării atestatului necesar dobândirii calității de administrator de condominii, vor depune, la registratura Primăriei municipiului Târgu Mureș, camera 13 sau prin poștă, următoarele documente: cerere-tip, curriculum vitae, copii de pe actele de stare civilă (buletin de identitate/ carte de identitate, certificat de naștere și de căsătorie), copii după actele de studii, copia certificatului de calificare profesională pentru ocupația de administrator de condominii, certificatul de cazier judiciar, certificat de cazier fiscal.

(Redacția)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE