Licitație de 320 de milioane de lei pentru o centură ocolitoare nouă în Mureș! Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 6667 Vizualizări

Licitație de 320 de milioane de lei pentru o centură ocolitoare nouă în Mureș!

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA România, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a demarat luni, 14 iunie, o licitație stimată la valoarea de 320.536.659 de lei, fără TVA, pentru proiectarea și execuția obiectivului de investiții ”Varianta de Ocolire Sighișoara”, informează www.licitatiapublica.ro.

Traseu de 12,9 de kilometri lungime

Potrivit sursei citate, varianta de ocolire va avea lungimea de 12,961 de kilometri, sursa de finanțare a investiției este Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM), termenul limită pentru depunerea ofertelor este 18 august 2021, iar durata contractului va fi de 38 de luni.

”Varianta de ocolire a municipiului Sighișoara pornește din DN13 la kilometrul 108+600, kilometraj pe DN13, înainte de intrarea în localitatea Albești, localitate situată la aproximativ 5 kilometri de orașul Sighișoara. Desprinderea din DN13 se face prin amenajarea unei intersecții giratorii. Această desprindere din DN13 necesită o modificare a drumului național în această zonă. Această modificare pe o zonă de aproximativ 200 – 300 de metri a DN13 este necesară pentru a permite realizarea sensului giratoriu. Amplasarea sensului giratoriu pe poziția existentă a DN13 ar însemna intrarea în zona de siguranță a căii ferate dublă electrificată București – Brașov – Mediaș – Arad. Alegerea acestui punct de desprindere din DN13 a ținut cont de existența digului de protecție care este de o parte și de cealaltă a râului Târnava Mare”, se arată în Memoriul Tehnic al proiectului, document întocmit de Halcrow România SRL.

Conform aceleiași surse, varianta de ocolire se va sfârși în DN13, la kilometrul 123+120, kilometraj pe DN13, prin amenajarea unei intersecții giratorii, în apropierea localității Hetiur.

”Trebuie specificat faptul că DN13 este un drum european, E60, reabilitat în perioada 1998-2002 având caracteristicile unui drum european: lățime platformă 10 metri cu parte carosabilă de 7 metri și două acostamente de 1,5 metri”, se precizează în același document.

Alex TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE