Lansare de carte – ”Cu ce se mânâncă de fapt marketingul” Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 538 Vizualizări

Lansare de carte – ”Cu ce se mânâncă de fapt marketingul”

Vineri, 17 decembrie 2021, într-un cadru restrâns a avut loc lansarea cărții ”Cu ce se mănâncă de fapt marketingul” – autori Daniela Șuhanea, CEO franc.agency și Attila Birtha, CEO proClick.

Cartea ”Cu ce se mănâncă de fapt marketingul” își propune să fie arma secretă a managerilor români atunci când doresc să-și eficientizeze și optimizeze activitățile de marketing ale companiilor pe care le conduc. Putem afirma că este un manual practic pentru antreprenori, specialiști de marketing și studenți.

De la teorie, la practică

Cartea conține atât aspecte teoretice cât și foarte practice legate de ce presupune realizarea de strategii de marketing și comunicare, plan de marketing, buget de marketing și instrumentele necesare administrării adecvate a implementării de astfel de programe.

Cartea a apărut la editura Hyperliteratura și este scrisă de specialiști în domeniu. Daniela Șuhanea, CEO franc.agency, cu 13 ani experiență în crearea, implementarea și coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online și offline. Attila Birtha, CEO proClick din 2004, agenție specializată în campanii pay-per-click, care a ajutat la îmbunătățirea prezenței în mediul online a mai multor branduri cunoscute din România (ejobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro ș.a.).

Colecția CM (comunicare și markering) a editurii Hypeliteratura a fost inițiată prin publicarea cărții ”Ce ne facem, Dom’le cu influencerii ăștia” redactată de Cristian China-Birta “Chinezu”, coordonator a colecției. Cristian China-Birta semnează și prefața cărții ”Cu ce se mănâncă de fapt marketingul.”

”Brâncuși spunea că a face lucruri nu este greu, ci a te pune în starea de a vrea să faci lucruri este foarte greu. Pentru unii, chiar imposibil. Această carte te ajută să intri în starea de a vrea să faci un lucru obligatoriu pentru un om de marketing de succes: să îți setezi parametri de funcționare cât mai corect și să te îmbunătățești constant.

După mai bine de 20 de ani de când activez la modul profesionist în ecosistemul de marketing, pot să spun că mi-ar fi prins bine să fi citit această carte la început. Asta fiind, de altfel, singura „vină” pe care o găsesc autoarei”, a precizat Cristian China-Birta „Chinezu”.

Cartea poate fi momentan comandată doar online de pe site-ul www.franc.agency/carte . Cărțile sunt livrate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la sediul agenției franc.agency din strada Piața Victoriei nr. 5, etaj 1, Târgu-Mureș. Începând cu februarie 2022 cartea va fi disponibilă în librăriile Cărturești, Libris, Humanitas, Elefant, Librarium și Librarie.net.

(Redacția)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE