Vize de reședință pentru elevi și studenți
17 octombrie 2018Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu-Mureş informează tinerii care domiciliază în alte localităţi și frecventează cursurile unităţilor de învăţământ din Târgu-Mureş despre obligaţia ce le revine cu privire la înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, la adresa la care locuiesc mai mult de 15 zile.
Potrivit informaţiilor furnizate de Claudia Trif, director executiv al Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Târgu-Mureş, documentele necesare sunt: cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet a instituţiei), actul de identitate în care urmează să se înscrie menţiunea de stabilire a reşedinţei şi documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă (original şi copie).
„Minorul poate solicita înscrierea vizei de reședință în actul de identitate numai însoțit de unul dintre părinți sau după caz, de reprezentantul său legal. Studenții cazați în locuri de cazare în comun – cămine universitare – pot depune cererea personal, ori prin intermediul administratorilor imobilelor”, a precizat Claudia Trif.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0265-210.678, direct la sediul serviciului din Târgu-Mureş, strada Călăraşilor nr. 26-28, în zilele de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 – 16.30, iar joi între orele 8.30 – 18.30, precum şi de pe pagina web www.tirgumures.ro.
(Redacţia)
Lasă un comentariu