Neseriozitate sau bătaie de joc? Social
  • admin
  • 0 comentarii
  • 141 Vizualizări

Neseriozitate sau bătaie de joc?

Un bărbat din Reghin se plânge că a aruncat 200 milioane lei pe fereastră atunci când a apelat la o firma din Mureş să îi repare acoperişul casei.

Dentistului reghinean Biro Arpad, susţine că a fost tras pe sfoară de reprezentantul zonal al firmei Lindab. Biro Arpad a semnat în urmă cu doi ani un contract cu dealerul zonal Lindab, Lind Efect, pentru a-i repara acoperişul casei sale. Dentistul acuză firma de superficialitate şi neprofesionalism. Biro Arpad spune că muncitorii firmei sunt necalificaţi şi că lucrarea a fost făcută “la mântuială”. Bărbatul a achitat în total 200 de milioane de lei, bani pentru care firma Lind Efect avea obligaţia de a-i repara acoperişul şi de a-l acoperi cu tablă:
“Tabla, chiar dacă a ruginit în curtea mea, ei tot au montat-o. Nu învinuiesc firma care o produce, ci pe cei care mi-au montat-o. Jgheabul a fost prost conceput, era prea îngust. Au venit şi au montat altul, dar tot prost, pentru că acum toată apa mi se scurge pe casă”, a declarat Biro Arpad. Bărbatul se plânge că zăpada se topeşte şi apa îi curge pe contorul de electricitate: “Exită riscul de a-mi incendia casa, am primit somaţie de la Electrica să îmi rezolv problema, că altfel îmi taie curentul. Am montat deasupra jghebului o tablă care să oprească scurgerea apei pe contor”. Mai mult, în curte s-a format gheaţă, din cauza căreia fiica lui a căzut şi şi-a fracturat piciorul. Biro Arpad a depus plângere, atât la sediul firmei Lindab din Bucureşti cât şi la Protecţia Consumatorului. Răspunsurile au venit prompt: “Sugerăm verificarea termoizolaţiei la planul de separare între zona locuită şi zona de mansardă, pentru a scăpa de pierderile de căldură nedorite”. Cu alte cuvinte, firma Lindab îi sugerează lui Biro să nu mai încălzească mansarda, pentru că se topeşte zăpada. Directorul Lind Efect Mureş, Ovidiu Codarcea, spune că reclamaţia trebuia făcută la el, nu la Bucureşti: “Noi ne-am îndeplinit obligaţiile ce ne revin în relaţiile cu domnul Biro şi nu noi am primit reclamaţia”. Cu toate acestea, el promite că problema va fi remediată în momentul în care vremea se va încălzi: “Tabla de pe casă a ruginit din cauză că a fost depozitată în curte mai mult de 6 luni, ceea ce nu este corect. Fiind condens, au apărut nişte puncte asemănătoare ruginei. Dar vom merge să reparăm jgheabul”, a promis Ovidiu Codarcea.
Sesizată de Biro Arpad, Directorul Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor, Emilia Leah, a declarat că problema este pe cale de soluţionare: “Am vorbit la firmă şi mi s-a promis că săptămâna aceasta vor trimite o echipă să repare jgheabul. În caz contrar, vom lua măsuri”.
Marţi, adică ieri, era ziua în care lucrătorii firmei cu pricina trebuiau să repare jgheabul, aşa cum promiseseră. Până la ora 13 aceştia nu s-au prezentat la locuinţa stomatologului, iar directorul Codarcea era pe teren şi avea telefonul închis.
Liana TODORAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE