Director de marketing nou la Heineken România Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 330 Vizualizări

Director de marketing nou la Heineken România

Fostul director de marketing – brand operations leaders al companiei Procter & Gamble, Narcis Horhoianu, a fost numit începând cu data de 1 februarie în funcţia de director de marketing al producătorului de bere Heineken România, care deţine patru fabrici de bere în România, dintre care una în oraşul Ungheni.

Obiectivul nr. 1, dezvoltarea portofoliului

Narcis Horhoianu va face parte din echipa de management a Heineken România și va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din această funcție, Narcis Horhoianu va continua să dezvolte portofoliul de mărci al companiei prin inovații și noi experiențe de brand pentru clienți și consumatori. “Sunt foarte mândru să fiu numit în funcția de director de marketing a Heineken România, o companie de top, care pune accentul pe inovație și pentru care una dintre valori este responsabilitatea. Aștept cu nerăbdare să încep să lucrez cu echipa Heineken și să continuăm să construim un portofoliu de mărci puternice, oferind consumatorilor beri de calitate și experiențe unice”, a declarat Narcis Horhoianu.

Experienţă valoroasă în marketing

Numirea lui Narcis Horhoianu în funcţia de director de marketing a fost apreciată poziti de Onno Rombouts, managing director Heineken România. “Narcis vine cu o experiență valoroasă, de aproape 20 de ani în marketing, lucrând în industria bunurilor de larg consum, în diverse categorii. Astfel, el are abilitatea necesară pentru a aborda provocările ridicate de competiția de pe piața berii. Sunt încrezător că experiența sa bogată, pasiunea și entuziasmul ne vor ajuta să generăm experiențe unice în jurul produselor noastre, concentrându-ne în același timp pe inovație și responsabilitate”, a precizat Onno Rombouts.

CV de top

Narcis Horhoianu a lucrat în ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, în funcții de manager senior în cadrul Departamenului de Marketing. În ultima sa poziție, marketing director – brand operations leader, a fost responsabil de coordonarea activităților privind comunicarea către consumator și experiența de brand, cu extindere în toate țările din Balcani. Înainte de aceasta, Narcis Horhoianu a deținut diverse funcții, inclusiv de conducere, în aria de dezvoltare de brand și business, coordonând echipe multifuncționale și diversificate. Activitatea sa în Procter & Gamble a fost recunoscută de experții din industrie prin mai multe premii EFFIE. Între anii 2004 și 2011 Narcis Horhoianu a fost un membru activ al echipei de management International Advertising Organization (IAA). De asemenea, Narcis Horhoianu a absolvit studiile de inginerie în cadrul Universității Politehnica (Inginerie) București.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE