Arena Hotel, la Târgul de Turism din Budapesta Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 225 Vizualizări

Arena Hotel, la Târgul de Turism din Budapesta

Între participanții care au făcut o bună impresie la Târgul Internaţional de Turism  “Hungexpo”, din capitala Ungariei, s-a numărat și la Drill Invest Grup, care deține Hotel Arena Târgu-Mureș, Pensiunea Isuica Sovata și Pensiunea A&B, Ernei. Standul amenajat de România la Târgul Internaţional de Turism  “Hungexpo” a fost de 150 de metri pătraţi, fiind, după spusele participanților ,,unul dintre cele mai arătoase”. La standul României au expus 32 de participanți din toate zonele țării.  Din județul Mureș a fost prezenți cu standuri individuale Arena Hotel din Târgu-Mureș, Hotel Danubius din Sovata și Salina Turda. Larisa Năsăudean, manager Hotel Arena Târgu-Mureș, care a participat la târg pentru a expune ofertele de la Drill Invest Grup: Hotel Arena Târgu-Mureș, Pensiunea Isuica Sovata și Pensiunea A&B, Ernei ne-a oferit detalii despre târgul din capitala Ungariei.

Reporter: Care a fost atmosfera de la târg?

Larisa Năsăudean: Atmosfera a fost una deosebită. Atât oamenii cât și expozanții au venit cu scopul precis de a vinde/cumpăra, de a vedea ofertele, de a le cerceta și mai ales de a le potrivi nevoilor și cerințelor publicului. Unul dintre lucrurile care m-au bucurat cel mai mult a fost interesul crescut al turiștilor maghiari pentru România, dar mai ales pentru zona Sighișoara-Sovata. Bineînțeles că există o istorie în acest sens, dar interesul era unul turistic, iar acest lucru se vede din excursiile efective petrecute în aceste zone.

Rep.: Care credeți că sunt avantajele județului și ale țării prin participarea la un astfel de târg?

L.N.: În primul rând, cred că toți hotelierii și prestatorii de servicii turistice, agenții, hoteluri, tot lanțul HoReCa e bine să înteleagă că trebuie prezentată România ca și imagine, zona ca și imagine și abia apoi serviciile HoReCa. Este foarte greu să încerci să atragi individual turiști. Nu e imposibil, dar este mai bine să existe un efort comun pentru a mări potențialul turistic în România. Expunerea și oferirea de pachete turistice este una avantajoasă, în mod evident, pentru toți participanții. Orice ieșire de acest gen îți aduce, pe lângă caștigarea de noi clienți, o nouă perspectivă, idei noi, un avânt nou. Ca orice piața economică, și piața turistică este una în continuă schimbare, mereu apar ofertanți noi, idei noi, pachetele devin din ce în ce mai complexe, iar oferirea doar de „accomodation” nu mai este suficientă. Din acest motiv, consider  că este nevoie de un efort comun, o legătură strânsă, comunicare și parteneriate strânse între agenții, prestatorii de servicii hoteliere, prestatorii de servicii auxiliare, excursii de o zi, închirierei de ATV-uri, ghizi, etc.

Rep.: Cum s-a prezentat județul Mureș?

L.N.: Foarte bine! Asta se poate vedea și din imaginile postate în permanență atât pe rețelele de socializare cât și pe site-urile grupului: www.isuica.ro, www.arenahotel.ro, www.pensiunea-ab.ro. Rezultatele au fost atât imediate, prin legături contractuale cu agenții noi, dar mai ales este un câștig și pe termen lung.

A consemnat Florin Marcel SANDOR

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE