Anunț solicitare oferte
13 noiembrie 2020în vederea atribuirii contractului de servicii de consultanță: elaborarea cererii de finanțare, întocmirea planului de afaceri și managementul proiectului pentru proiectul
„ Creșterea competitivității Romur SA prin înființarea unor capacități de producție prefabricate din beton, fasonare fier beton și producție betoane”
Ce urmează a fi depus în cadrul Programului Operațional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii; Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor
I. Achizitor
Denumire: ROMUR S.A., Sediu social (adresă): jud. Mureș, Târgu-Mureș, str. Piața Teatrului nr.10, Telefon: 0265250140
E-mail: office@romur.ro, Cod unic de înregistrare: RO 1220721, Număr înmatriculare ONRC: J26/74/1991, Reprezentant legal: Pop Cosmin Adrian
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1. Descriere
II.1.1. Denumirea/obiectul contractului – Achiziție servicii de consultanță pentru: elaborarea cererii de finanțare, întocmirea planului de afaceri și managementul proiectului.
II.1.2. Tipul contractului si locul de prestare a serviciilor – Tip contract: Contract de servicii, Locațiile de prestare: on-line și / sau sediul beneficiarului.
II.1.3. Procedura se finalizează prin: Contract de achiziție servicii.
II.1.4. Durata contractului de achiziție: De la data semnării contractului de consultanță până la încheierea contractului de finanțare/depunerea ultimei cereri de rambursare.
III. Valoare supusă achiziției: Valoarea totală estimată a achiziției, fără TVA: 275.000 euro, prețul contractului nu se poate ajusta.
IV. Calendarul procedurii de selecție oferte
Termene limită | Data si ora, prin e-mail |
Termenul limită de primire a solicitărilor de clarificare | 17.11.2020, ora 12:00 |
Termenul limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificare | 18.11.2020, ora 12:00 |
Termenul limită de depunere a ofertelor | 24.11.2020 ora 12:00 |
V. Alte informații și/sau clarificări pot fi obținute:
Documentația de atribuire împreună cu formularele aferente, Informații suplimentare / clarificări pot fi obținute numai în baza unei solicitări scrise, înregistrate atât la solicitant, cât și la achizitor, transmise prin email, la următoarea adresa: office@romur.ro.
Operatorii economici interesați sunt rugați să solicite documentele/informațiile conform precizărilor anterioare.
Ofertele vor fi transmise conform formalităților prevăzute în documentația de atribuire.
Lasă un comentariu