Accesorii bugetare anulate la Luduș
6 septembrie 2021Printr-o hotărâre a Consiliului Local Luduș s-a aprobat modificarea și completerea Procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale la data de 31 martie 2020 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii de pe raza administrativ-teritorială a orașului Luduș, aprobată prin Hotărârea Consiliului Local Luduș nr. 152/2020.
În Raportul de specialitate al proiectului de hotărâre semnat de inspectorul Florina Țeculescu și avizat de șeful Biroului „Impozite și Taxe Locale” din cadrul Primăriei orașului Luduș, Dennis Bordan, se argumentează că modificarea și completarea Procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 martie 2020 se bazaează pe prevederile articolului VI din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 19 din 25 martie 2021 privind unele măsuri fiscale, precum și modificarea și completarea unor acte normative în domeniul fiscal, în conformitate cu prevederile articolului 129 alineatul (14), articolului 139 alineatul (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
O precizare importantă este cuprinsă în Articolul 2 al Anexei la Proiectul de hotărâre: Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 martie 2020, se modifică și va avea următorul cuprins: „Prezenta procedură se aplică de la data aprobării prin Hotărâre a Consiliului Local până la data de 15 decembrie 2020 inclusiv sau în perioada 1 ianuarie 2021 – 31 ianuarie 2022, data limită de depunere a cererii sub sancțiunea decăderii”.
Ioan A. BORGOVAN
Lasă un comentariu