Compania Focus Telecommunications lansează pe piaţă serviciul Click to Call. Acesta permite clienţilor, partenerilor de afaceri sau potenţialilor clienţi să intre în contact cu departamentul de vânzări sau relaţii cu clienţi ai unei firme direct de pe site-ul sau de internet. Utilizatorul trebuie să introducă numărul de telefon la care poate fi găsit şi în mod automat sistemul Focus face legătura telefonică între el şi firma respectivă. Serviciul Click-To-Call poate fi folosit şi pentru vânzările directe, lăsănd clientul să aleagă momentul şi modul în care este contactat. Aplicaţia Click-To-Call poate fi integrată într-un e-mail cu o ofertă preliminară sau poate fi accesat direct de pe pagina de web a firmei. (C.A.)
Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:
Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri
Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor
”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”
Clean-up. Curajul Mădălinei
Povestea lui Mircea
Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

De asemenea, verificati
FOTOREPORTAJ. Grupul MAVI, Centenar aniversat ”în familie”
Distribuie Aproximativ 600 de foști și actuali angajați ai firmelor IRUM și MAVIPROD, principalele companii …