- admin
- 0 comentarii
- 41 Vizualizări
Televerde pentru nemultumiti
28 ianuarie 2009Doctorii şi pacienţii care vor să reclame nereguli în sistemul de sănătate pot apela gratuit numărul 0800.800.885. Pentru început, linia telefonică va funcţiona de luni până vineri, între orele 8.00 şi 18.00. Apelurile vor fi preluate de o echipă care va selecta problemele pentru a le transmite ulterior directorilor din Ministerul Sănătăţii. „Vrem să sune şi omul care a stat la coadă o oră-două, deşi nu se mai putea ţine pe picioare, şi medicul care vede 50 de pacienţi pe zi şi nu-şi mai vede capul de treabă. Nu e o linie de pâră, e o linie de idei“, afirmă Ion Bazac, ministrul sănătăţii. Apelurile anonime nu vor fi luate în considerare, iar identitatea celor care sună va fi protejată în cazul unor investigaţii. Prin această linie telefonică nu se acordă consultaţii.
Recomandari
Lasă un comentariu