„Heineken pentru Comunităţi”, lansare în mai Social
  • teodora.mindru
  • 0 comentarii
  • 77 Vizualizări

„Heineken pentru Comunităţi”, lansare în mai

Asociaţia CSR Nest lansează în prima jumătate a lunii mai ediţia din 2014 a programului „Heineken pentru Comunităţi”. Începând din acest an au fost organizate întâlniri cu reprezentanţi din presa locală, ai autorităţilor publice şi ai societăţii civile.

Reprezentanţii Asociaţiei s-au aflat joi, 3 aprilie, la Târgu-Mureş pentru a pune pe tapet, într-o întâlnire informală cu reprezentanţii presei locale, problemele din comunitatea mureşeană, fie că sunt de natură socială şi culturală sau probleme de mediu şi de sănătate. „Vrem să vă propunem să identificăm împreună nevoile comunităţii târgumureşene deoarece în ediţia 2014 a programului nostru ne dorim ca linia de finanţare să meargă în funcţie de priorităţile identificate. Încercăm, de la an la an, să aducem noi şi noi îmbunătăţiri programului nostru şi atunci am zis că este relevant să ne întâlnim. În prima jumătate a lunii viitoare, după ce vom centraliza nevoile, vom lansa ediţia 2014 a programului de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi”. Scopul nostru este să dezvoltăm programe de responsabilitate socială alături de companii din România”, a spus Sergiu Sebeşi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.

Actorii care pot identifica problemele şi nevoile specifice

Prevenţie pentru astmatici în condiţiile în care poluarea este ridicată în oraş, o mai bună relaţionare interetnică şi accent pe multiculturalitate, problema ghenelor de gunoi, acţiuni pentru tinerii din penitenciare sau un accent mai puternic pe cultura voluntariatului au fost câteva dintre propunerile conturate la întâlnirea de joi. În continuare, reprezentanţii Asociaţiei şi-au propus să stabilească liniile prioritare de finanţare pentru fiecare oraş, având în vedere că nevoile diferă la un oraş la altul. „Începând cu ediţia din 2014 a programului „Heineken pentru Comunităţi” am decis să includem şi o sesiune de consultări cu reprezentanţi ai mass media locale, ai autorităţilor publice şi societăţii civile, organizaţii nonguvernamentale. Scopul este să identificăm împreună cu toţi aceştia principalele nevoi specifice din comunitatea locală. Credem că ONG-urile, autorităţile publice şi presa locală pot identifica aceste nevoie, pentru că au la dispoziţie uneltele necesare, cunosc comunitatea şi specificul acesteia, presa scrie permanent despre problemele care apar în comunitate, iar autorităţile sunt organul de reglementare la nivel local. Vom centraliza aceste consultări pentru oraşul Târgu-Mureş şi pentru celelalte trei oraşe, urmând ca în funcţie de aceste consultări şi în funcţie de analiza nevoilor identificate în cadrul acestor consultări să stabilim liniile prioritare de finanţare pentru fiecare oraş, pentru că fiecare oraş în parte va avea cu siguranţă nevoi specifice şi ca atare modalităţi de intervenţie diferite. În prima jumătate a lunii mai va fi lansat oficial site-ul www.heinekenpentrucomunitati.ro, care este site-ul dedicat proiectului, iar acolo ONG-urile şi bineînţeles că toată lumea vor putea găsi toate informaţiile necesare despre program, Anda Sebeşi, vicepreşedintele Asociaţiei CSR Nest.

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE