Regulament de organizare şi funcţionare nou pentru Consiliul Judeţean Mureş Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 448 Vizualizări

Regulament de organizare şi funcţionare nou pentru Consiliul Judeţean Mureş

Aleşii judeţeni au aprobat joi, 26 septembrie, cu ocazia unei şedinţe ordinare de lucru, Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Județean Mureș.

Până la data şedinţei, Consiliul Județean Mureș își exercita atribuțiile în baza Regulamentului de organizare și funcționare aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr. 172 din 23 noiembrie 2017, elaborat în conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

“Având în vedere faptul că prin Ordonanța de Urgență a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ s-au abrogat Legea 215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu unele excepții, Ordonanța Guvernului 35/2002 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor locale, cu modificările ulterioare, precum și alte acte normative care au reglementat cadrul general pentru organizarea și funcționarea autorităților administrației publice locale, implicit și a consiliului județean, devine necesară elaborarea unui nou regulament de organizare și funcționare”, a precizat Péter Ferenc, preşedintele Consiliului Judeţean Mureş.

Documentul aprobat de consilierii judeţeni poate fi vizualizat accesând linkul următor:

Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Judetean Mures

Alex TOTH

 

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE