Vize de reședință pentru elevi
29 septembrie 2019Tinerii care domiciliază în alte localități și frecventează cursurile unităților de învățământ din municipiul Târgu-Mureș au obligația de a menționa în actul de identitate stabilirea reședinței la adresa la care locuiesc.
”Serviciul de evidență a Persoanelor Târgu-Mureș informează elevii despre faptul că le revine obligația de a solicita înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței, la adresa la care locuiesc mai mult de 15 zile”, a transmis Claudia Trif, director executiv în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Târgu-Mureș, prin intermediul unui comunicat de presă.
Minorii trebuie să solicite înscrierea vizei de reședință în actul de identitate însoțit de unul dintre părinți sau, după caz, de reprezentantul legal. Pe de altă parte, elevii care sunt cazați în locurile de cazare în comun, și anume cămine, internate etc. pot depune cererea personal ori prin intermediul administratorilor imobilelor.
Potrivit informațiilor furnizate de Claudia Trif, documentele necesare sunt: cerere tip (disponibilă și pe pagina de internet a instituției www.tirgumureș.ro), actul de identitate în care urmează să se înscrie mențiunea de stabilire a reședinței, documentul cu care se face dovada adresei de reședință (original și copie).
Andreea GONDOR
Lasă un comentariu