Calificativ pentru secretarul general al Primăriei Luduș
25 martie 2020Într-un raport de specialitate înaintat Consiliului local Luduș, Delia Maria Străin de la Compartimentul „Resurse Umane” din cadrul Primăriei orașului Luduș a precizat că „În conformitate cu dispozițiile articolul 62 ind. 3, alineatul (1), litera „e” și articolul 62, ind. 6, alineatul (1) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcționarilor publici (…), primarul orașului va evalua performanțele profesionale individuale ale secretarului orașului, pe baza propunerii Consiliului Local”.
Pentru concretizarea acestei dispoziții „se impune adoptarea unei hotărâri de către Consiliul Local, în acest sens”, a precizat primarul Cristian Moldovan. Conform articolului 62, ind. 10, alineatul (6) din Legea nr. 188/1999, calificativul final al evaluării se stabilește pe baza notei finale astfel: a) între 1,00 – 2,00 – nesatisfăcător; b) între 2,01 – 3,50 – satisfăcător; c) între 3,51 – 4,50 – bine; d) între 4,51 – 5,00 – foarte bine. Proiectul de hotărâre privind propunerea de acordare a calificativului evaluării profesionale individuale ale secretarului general al orașului Luduș, Eugenia Giurgea, pentru perioada 1 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2019 a fost prezentat în plenul Legislativului local.
Consilierul local Claudia Botezan a propus acordarea calificativului „foarte bine” secretarului general, propunere care a fost aprobată în unanimitate. După ce a mulțumit plenului pentru calificativul acordat, Eugenia Giurgea a precizat că procedura actuală de acordare a calificativului se va schimba: „Pentru activitatea din anul 2020, evaluarea se va face de către o comisie formată din primar și doi consilieri locali care vor fi nominalizați la momentul respectiv”.
Ioan A. BORGOVAN
Lasă un comentariu