Home / Administratie / Luduș: Mandat de administrator, prelungit

Luduș: Mandat de administrator, prelungit

Consiliul de Administrație al societății Administrativ Serv Luduș SRL înregistrată la sediul Primăriei orașului Luduș a solicitat Primăriei orașului Luduș să modifice durata mandatului de administrator al lui Ovidiu-Tănasie Baghiu care a fost stabilită prin Hotărârea Consiliului Local Luduș nr. 25/2020, referatul de aprobare fiind întocmit de primarul Cristian Moldovan, iar raportul de specialitate de Compartimentul juridic al Primăriei.

Având în vedere prevederile articolului 5.4 și 5.5 din Actul constitutiv al societății Administrativ Serv Luduș SRL și rapoartele comisiilor de specialitate „Juridică. Apărarea drepturilor omului. Ordine Publică și Relații cu cetățenii” și Administrarea Domeniului Public și Privat și Administrație Publică Locală”, precum și Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și Normele metodologice de aplicare aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 722/2016, alături de prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, consilierii locali au aprobat modificarea articolului 2 din Hotărârea Consiliului Local Luduș nr. 25/2020 referitor la durata mandatului de administrator al lui Ovidiu-Tănasie Baghiu, după cum urmează: „Articolul 2: Se desemnează ca membru în Consiliul de Administrație al societății Administrativ Serv Luduș SRL, domnul Ovidiu Tănasie Baghiu, cetățean român, domiciliat în orașul Luduș. Durata mandatului de administrator este de 2 ani, 11 luni și 3 zile, reprezentând  durata rămasă din mandatul predecesorului, respectiv 26 februarie 2020, data semnării și înregistrării contractului și data de 29 ianuarie 2023, data încheierii mandatului administratorului inițial”.

Aleșii locali au aprobat proiectul de hotărâre referitor la modificarea duratei mandatului de administrator al lui Ovidiu-Tănasie Baghiu având în vedere precizarea făcută de primarul Cristian Moldovan: „Potrivit prevederilor articolului 129 alineatul (2) litera a), alineatul (3) litera d) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, consiliul local exercită, potrivit competențelor sale și în condițiile legii, atribuții privind, organizarea proprie, precum și organizarea și funcționarea societăților și regiilor autonome de interes local; sens în care exercită în numele unității administrativ-teritoriale, toate drepturile și obligațiile corespunzătoare participanților deținute la societăți sau regii autonome, propun spre dezbatere și aprobare proiectul de hotărâre întocmit în acest sens”.

Ioan A. BORGOVAN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Târgu Mureș: Plata taxelor, mai facilă pentru persoanele juridice

În luna martie a acestui an a fost aprobat de către Consiliul Local proiectul privind …