Regulament modificat pentru Poliția Locală Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 247 Vizualizări

Regulament modificat pentru Poliția Locală Luduș

În România, Poliția Locală funcționează în conformitate cu prevederile Legii nr. 155 din 12 iulie 2010, iar în Luduș, Biroul Poliția Locală (BPL) din Primăria orașului își desfășoară activitatea reglementată de Hotărârea Consiliului Local nr. 264/2010 care a legiferat funcționarea Biroului, Organigrama, Statul de funcții și numărul de personal, acesta fiind stabilit conform articolelor 129 și 139 din Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul Administrativ.

Regulamentul de organizare și funcționare a Biroului Poliției Locale Luduș a fost completat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 226/2019 și cuprinde un număr de opt capitole cu 52 de articole: Organizarea, funcționarea și categoriile de personal care compun Biroul Poliției Locale Luduș; Selecționarea, pregătirea și numirea personalului; Structura organizatorică și atribuțiile personalului; Atribuțiile autorităților administrației publice locale în privința organizării și funcționării „BPL”; Drepturile și obligțiile personalului; Dotarea Biroului Poliției Locale Luduș; Drepturile și recompensele care se pot acorda personalului; Dispoziții finale.

La ședința Legislativului local din 30 august 2022, consilierii locali au aprobat proiectul de hotărâre privind aprobarea modificărilor și completărilor la Regulamentul de organizare și funcționare al Biroului Poliția Locală. Nicolae Cotta, șef Birou Poliția Locală Luduș ne-a declarat că „singurele modificări ale Regulamentului sunt făcute la articolul 14 în care personalul Biroului este încadrat în două compartimente pentru: Protecția Mediului, Disciplina în Construcții, Agenți Economici, desfășoară activități în următoarele domenii: protecția mediului; disciplina în construcții și afișajul stradal; activitatea comercială; evidența persoanelor; alte domenii stabilite prin lege și pentru Pază, Ordine, Siguranța Circulației, desfășoară activități în următoarele domenii: ordinea și liniștea publică precum și paza bunurilor; circulația pe drumurile publice; disciplina în construcții și afișajul stradal; protecția mediului; activitatea comercială; evidența persoanelor; alte domenii stabilite prin lege”.

Proiectul de hotărâre a fost afișat conform prevederilor Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, după care a fost aprobat de Legislativul local.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE