Încep înscrierile pentru ajutoarele de încălzire Social
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 239 Vizualizări

Încep înscrierile pentru ajutoarele de încălzire

DSC_4382

Nu mai e mult până la iarnă, mulți mureșeni nu au suficienţi bani pentru facturile care vor veni, motiv pentru care autorităţile locale anunţă începerea procedurilor pentru acordarea ajutoarelor de încălzire. Ca de obicei, beneficiarii vor fi cei din sistemul centralizat, cei care se încălzesc cu ajutorul gazelor naturale sau al lemnelor, dar şi persoanele care folosesc în acest scop curent electric.

”Consumatorii vulnerabili cu venituri situate până la un prag stabilit de lege, respectiv 615 lei venit net lunar pe membru de familie, care utilizează pentru încălzirea locuinței energie electrică, gaze naturale și lemne, cărbuni sau combustibil petrolier, beneficiază de ajutor pentru încălzirea locuinței în perioada sezonului rece, acordat numai pentru un singur sistem de încălzire, cel principal utilizat. În perioada anului trecut, 143 de persoane au solicitat ajutoare de încălzire pentru lemne, 160 de cereri au fost înregistrate la energie termică și 2567 pentru gaz” a precizat Zsuzsanna Szocs, șef serviciu Serviciul Public de Asistență Socială.

Acte necesare la dosar

Dosarul trebuie să conțină copii după actele de identitate ale membrilor familiei și adeverințe privind venitul lunar pentru cei care lucrează, aferentă lunii anterioare depunerii cererii, respectiv cupon de pensie, salariu şi alte drepturi salariale, indemnizaţii, stimulente, alocaţii, decizia de impunere pe venituri pe ultimul trimestru de la Direcţia Generală a Finanţelor Publice, alte acte doveditoare pentru sursele de venituri, după caz. Atenție! Nu se primesc cereri cu venit zero; copie de pe contractul de închiriere al locuinţei, dacă e cazul. În cazul familiilor în care unul dintre membri nu realizează venituri, trebuie să depună o declaraţie pe propria răspundere, autentificată; adeverinţă de la asociaţia de proprietari/chiriaşi, din care reiese numărul persoanelor înscrise în cartea de imobil şi luate în calcul la stabilirea cheltuielilor de întreţinere a locuinţei; adeverinţă eliberată de Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Mureş, privind anumite venituri realizate în afara celor salariale supuse impozitării; copie de pe talonul maşinii, de pe ultima factură de gaz și de electricitate, Extras de cont bancar sau declaraţie pe proprie răspundere pentru cei care nu au cont bancar, privind economiile în bani; adeverinţă de la Registrul Agricol al Primăriei municipiului Târgu Mureş privind terenurile sau animalele aflate în proprietate și Adeverinţă  de la Serviciul Taxe şi Impozite al Primăriei municipiului Târgu-Mureş privind clădirile şi mijloacele de transport aflate în proprietate.

 

Formularele de cerere şi declaraţie pe propria răspundere se ridică şi se depun completate, împreună cu documentele doveditoare, la biroul Primăriei municipiului Tîrgu-Mureş din Piaţa Trandafirilor nr.42 (Teatrul de vară), începând cu data de 12 octombrie 2015, până la data de 30 octombrie 2015, de luni până vineri între orele 8:00-15:00.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE