Flavoured BioTy – cosmetice bio create la Academia BEST Invatamant
  • vali.covaciu
  • 0 comentarii
  • 361 Vizualizări

Flavoured BioTy – cosmetice bio create la Academia BEST

Proiectul Flavoured BioTy a câștigat Premiul BEST Value Proposition al Academiei de Vară BEST, organizată de Universitatea „Petru Maior”. Deoarece, au fost singurii care au adus la prezentarea proiectelor dezvoltate în timpul școlii de vară produse concepute de ei, la finalul evenimentului desfășurat vineri, 14 iulie, î n Aula Magna de la UPM, le-am rugat pe Adelina și Alexandra să ne dezvăluie ingredientele folosite și, mai ales, ingredientele secrete. Cei din echipa Flavoured Bioty au creat trei produse cosmetice: Lune de miel – pentru păr, Sombre Douceur – pentru piele și Le Soleil de Menton – pentru față.

Ingredientele secrete

Pornind de la experiența Adelinei, care lucrează la un salon, cei din echipa proiectului Flavoured Bioty și-au propus să vină în fața juriului cu produse palpabile și chiar au adus borcănașe cu cosmeticele realizate din produse bio. „Am făcut produse cosmetice pentru păr, față și corp”, mi-a spus Diana Adelina Moldovan, masterandă la specializarea Managementul Afacerilor, în cadrul UPM. „Fiecare produs pe care noi l-am conceput conține câte un ingredient secret”, a adăugat Maria Alexandra Popa, absolventă a masterului Contabilitate și Audit din cadrul UPM.

Cosmeticele conțin exclusiv ingrediente bio: de la cafea, zahăr brun, ulei de trandafir, muguri de brad, zmeură, scorțișoară, lămâie și până la miere din rapiță. Cele trei ingrediente secrete, fiecare al câte unuia din cele trei produse, sunt: ardei iute, rubarbă și pătrunjel.

Experiența BEST

„Am avut o săptămână, foarte plină, foarte obositoare în care am învățat foarte multe lucruri, am fost niște experiențe extraordinare…”, mi-a spus Diana Adelina Moldovan, completată de Alexandra: „Și ne-am distrat de minune!”

„Am învățat să gândim ideea, apoi să ne găsim echipă și să începem să lucrăm pas cu pas pentru a putea să vedea prima dată care ne e piața. Apoi, să vedem cine ne sunt clienții, să dezvoltăm un model de business, să ne ocupăm de partea financiară, iar în final că punem toate lucrurile împreună”, a detaliat Alexandra.

„Eu lucrez într-un salon și ne-am gândit că e mult mai eficient să ne ocupăm de partea de cosmetică, pentru că avem și unde să o implementăm. Proiectul nostru este unul real pe care deja în putem pune în practică”, mi-a spus Adelina, adăugând că „produsele sunt fresh și se pot ține în frigider. Facem deja în fiecare zi câte cinci produse”.

„E o idee pe care vrem să o punem în aplicare”

Adelina și Alexandra și-au propus să ducă această idee mai departe și se gândesc la surse de finanțare pentru a porni afacerea. „E o idee pe care vrem să o punem în aplicare, acum, nu știm dacă împreună cu colegii noștri din Strasbourg, din Franța, dar oricum cu acordul lor. Acum ne-am propus să căutăm finanțări pentru că avem nevoie de certificate, în primul rând, apoi să ne găsim personal calificat și un spațiu optim în care să ne desfășurăm activitatea de atelier”, mi-a spus Alexandra.

Fetele au ideea, au produsele, au planul de marketing, iar un aspect care merită menționat e faptul că produsele lor pot fi folosite de oricine. „De la cea mai mică până la cea mai mare vârstă, femeie sau bărbat, depinde doar de tipul de piele sau de eventuale probleme dermatologice. De exemplu, unele produse sunt foarte bune pentru acnee, altele sunt foarte bune astringente, alte sunt foarte bune pentru îndepărtarea pielii uscate, altele hidratare și așa mai departe”, a precizat Maria Alexandra Popa.

Mai multe informații despre Flavoured BioTy Cosmetics găsiți pe facebook – AICI!

(Foto: Vlad Poptamas)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE